بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
نیک بسپار یزد
Anonym
/ دسته ها: وبلاگ

نیک بسپار یزد

در سال 1380 گروهی از افراد با همت مضاعف خود توانستند در یک شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع یک کارخانه ای را تاسیس کنند و نام آن را نیک بسپار یزد بگذارند. این گروه با تکیه بر تجربه و دانش فنی مجموعه توانستند به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنند. این گروه از افراد با تفکری خلاقانه و با هدف افزایش سطح کیفی مصالح در صنعت ساختمان سازی و گام برداشتن در جهت تحقق پیشرفت های بین المللی اقدام به ساخت انواع لوله و اتصالات پلیمری مطابق با استاندارد های جهانی به منظور استفاده درصنعت ساختمان و آب و فاضلاب نموده است . اگر قصد خرید دریچه بازدید پوش فیت را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت زانو 90 درجه پوش فیت و زانو 45 درجه پوش فیت مطلع شوید.

نیک بسپار یزد


مجموعه نیک بسپار یزد با اندیشه ای نو توانست در مدت زمان کوتاهی با کمک افراد متخصص و هم چنین استفاده از به روزترین ماشین آلات مجهز شرکت های معتبر مطرح در سطح بین المللی مانند، کراس مافای آلمان با نوین ترین فناوری اکسترودر و کمپانی سیکا ایتالیا نهایتا در سال۱۳۸۲ توانست به ساخت لوله و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی، سیستم پوش فیت و همچنین لوله و اتصالات پلی پروپیلن جهت مصارف آب سرد و گرم آشامیدنی شده است. بعد از مطالعات و آزمایشات وسیع در قسمت تحقیق و توسعه شرکت نیک بسپار یزد برای نخستین بار در دنیا لوله های تلفیقی هفت لایه تولید شدند. این لوله ها به منظور استفاده برای آب سرد و گرم و هم چنین سیستم های گرمایشی و لوله های آنتی باکتریال تولید شد و این اختراع به ثبت رسید. برخی از محصولات این مجموعه که به تازگی و برای نخستیم بار به بازار داخلی کشور ارائه شده در ادامه بیان شده اند
•    لوله و اتصالات فاضلابی سیستم پوش فیت دو لایه (سمی سایلنت)
•    سه لایه ضد صدا (سوپر سایلنت)
شرکت نیک بسپار یزد توانست با به کارگیری از بهترین ماشین آلات و استخدام نیروی متخصص و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانست محصولات این شرکت را در بازارهای بین المللی ارائه دهد و بتواند جزء رقیبان این شرکت ها باشد.

نمایندگی لوله نیک بسپار یزد در تهران

مجموعه نیک بسپار یزد برای آن که بتواند محصولات خود را به فروش برساند اقدام به اخذ نمایندگی در شهر تهران و سایر شهرها کرده است. تمامی محصولات این شرکت در این نمایندگی ها به فروش می رسد و حتی خدمات پس از فروش نیز در این نمایندگی ها ارائه می شود. نماینده رسمی فروش محصولات نیک بسپار یزد اقدام به فروش محصولات زیر می کند
•    لوله و اتصالات پوش فیت
•    لوله آب پلی پروپیلن تک لایه و پنج لایه
•    لوله برای استفاده در گرمایش از کف
•    مرکز پخش لوله و اتصالات پلیمری لوله های پلی پروپیلن: نیک بسپار، یزد بسپار
•    لوله فاضلاب پلیکا و پوش فیت: نیک بسپار، یزدبسپار
•    لوله تلفیقی پنج لایه: نیک بسپار
•    عاملیت فروش لوله و اتصالات
•    فروش شیرآلات بهداشتی
•    فراهم کردن تاسیسات پروژه های ساختمانی، پالایشگاهی و آبرسانی
 

نمایندگی لوله نیک بسپار یزد در تهران

 

لوله اتصالات پوشفیت

یکی از اتصالاتی که کاربرد وسیعی در سازه های خانگی و صنعتی دارد، پوشفیت است. پوشفیت در سیستم لوله کشی فاضلاب سازه ها کاربرد دارد. این نوع از اتصالات و لوله ها در یک سمت از یک سوکت بهره مند هستند. در این اتصالات یک حلقه آب بندی قرار گرفته که می توان با کمک آن به قسمت ته پوش فیت که سوکت وجود ندارد با کمی فشار و به راحتی به داخل سوکت لوله و یا اتصال بعدی وصل کرد. از آن جایی که این اتصالات را بدون جوش زدن به یکدیگر وصل می کنند به آن ها پوشفیت Push Fit اطلاق می گردد.
پوش فیت نوع جدیدی از سیستم فاضلاب ساختمانی است که برای اعمال و کاربرد آن محدودیت های اجرائی سیستم های پیشین را ندارد و با این وجود امتیازات نوینی دارد که نخستین بار یک کمپانی انگلیسی موفق شد چنین پوشفیتی را طراحی، تولید و ارائه کند. در حال حاضر سیستم پوشفیت را عوامل و دست اندرکاران در امور ساختمانی تایید می نمایند و از آن به وفور در پروژه‌های ساختمانی استفاده می کنند. علت مقبولیت و پذیرش عمومی این اتصالات، آن است که خصوصیات ویژگی های منحصر به فردی را دارد.

 ویژگی های پوش فیت

در این میان لوله پوش فیت یکی از پر طرفدارترین لوله ها است، که بهتر است قبل از خرید آن با ویژگی های آن آشنا شوید.
•    ماندگاری بسیار بالا به علت استحکام لوله ، اتصالات و حلقه های آب بندی
•    سرعت بسیار بالای نصب و اجرا پوشفیت
•    سهولت در نصب و اجرای اتصالات پوشفیت
•    این اتصالات از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند به همین علت بارهای اضافی به ساختمان تحمیل نخواهد شد و احتیاجی به تقویت قسمت های پذیرنده بار در ساختمان نخواهد بود.
•    احتیاجی به جوش زدن، چسب و مواردی از این دست وجود ندارد. بنابراین هزینه های اجرائی سازه ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
•    این اتصالات به گونه ای تولید شده اند که آب بندی شان پایدار بوده و به راحتی می توان به آن ها اعتماد نمود. در صورتی که سازه ها نشست کنند و یا این که لرزش های غیر مخرب به ساختمان وارد شود این اتصالات با خصوصیات فیزیکی قابل توجهی که دارند، می توانند گزینه های مناسبی برای استفاده در این سازه ها باشند.
•    توانایی تطبیق دادن و اتصال اجزاء پوشفیت به لوله و سایر اتصالات سیستم های کهنه مانند پلیمری و آلیاژی
•    قابلیت نصب پرسرعت و راحت سیستم پوشفیت به صورت کامل که به ماندگاری هر چه بهتر و بیشتر سیستم کمک کننده است.
•    از پیشرفته ترین فناوری روز دنیا در سیستم پوشفیت استفاده شده است.

انواع سیستم پوشفیت

در این میان لوله های پرطرفدار پوش فیت دارای انواع مختلفی است، که قصد داریم هریک از آن ها را به شما معرفی کنیم.
•    پوشفیت معمولی Pushfit
•    پوش فیت بی صداPushfit true Silent

 

لوله اتصالات پوشفیت

 

لوله اتصالات سرد و گرم نیک بسپار

مجموعه نیک بسپار یزد اقدام به تولید لوله و اتصالات سبز یا pprc نیوب سنتر نموده که این محصولات مطابق استانداردهای DIN 8078، DIN 8077، TSEN ISO 15874 است و از مواد خام PP-R (پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر) تولید می گردند. این مواد اولیه به عللی مانند وزن بسیار پایین، سطح داخلی آن بسیار صاف و صیقلی بوده، رسوب و جرم در این لوله ها نشست نمی کند، زنگ زدگی به همراه ندارند و آهک قابلیت خورندگی آن را ندارد، بهداشتی بودن و سهولت در اجرا، جایگزین لوله های فلزی شدند. در حال حاضر بک مورد الزام آور در تاسیسات آب گرم و سرد و هم چنین سیستم حرارتی درون سازه ها محسوب می شود. مجموعه نیک بسپار یزد در ابتدا شروع به تولید لوله های سبز رنگ نمود، در حال حاضر از لوله های سبز و سفید برای موارد مختلف استفاده می شود. این لوله ها خواص بی نظیر و قابل توجهی برای انتقال آب در سیستم های کوچک دارند. لوله های پلی پروپیلن و یا همان لوله های تک لایه را با کمک دستگاهی به نام اتو اتصال می دهند. شیوه این عمل به این صورت است که با ذوب موضعی سطح خارجی لوله و سطح داخلی اتصال، موارد گفته شده به یکدیگر متصل می شوند.
ماده خامی که در نوع سوم به کار رفته از نظر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی از مواد خامی که در نوع اول و دوم استفاده شده کارائی و کیفیت بالاتر و بهتری دارد. مهمترین خصوصیت این ماده خام، استقامت بی نظیر آن در مقابل تاثیرات گرما و مواد شیمیایی است. با کمک همین استقامت، لوله و اتصالات PP-R نیوب سنتر را می توان با موفقیت بسیار بالا در تاسیسات آب سرد و گرم استفاده نمود. به دلیل ساختار خاص و زنجیره ای بودن ماده خام PP-R لوله های تولید شده از این مواد، از وجود هر نوع ماده زیستی (بیولوژیکی) در خود ممانعت به عمل می آورند. در نتیجه این تولیدات از خواص شگفت آوری مانند: عدم زنگ زدن، عدم طعم و بوی نامطبوع بهره مند هستند. در ادامه به توضیحات برخی از ویژگی های این لوله ها بسنده می کنیم

 

، لوله و اتصالات PP-R نیوب سنتر


•    تا هنگامی که در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد با فشار ۲۵ اتمسفر به کار روند، ماندگاری آن ها برابر با ۵۰ سال است.
•    امکان کاربرد در دمای منفی ۲۰ درجه سانتی گراد الی ۹۵+ درجه سانتی گراد دارد.
•    به دلیل آن که اشعه های ماورا بنفش در این لوله ها قابلیت نفوذ ندارند، جلبک و باکتری در داخل آن ها اجازه رشد و توزیع نخواهد داشت.
•    با محیط زیست سازگارند.
ماده خام PP-RC که برای تولید لوله پلی پروپلین به کار می رود از نظر استحکام در مقابل گرما و حرارت، هم چنین مواد شیمیایی به سه دسته تقسیم می شود که عبارت هستند از نوع pp-h، نوع pp-b و نوع pp-r که به عنوان پرکاربرد به شمار می آید.

علاقه مندان جهت اطلاع از نیوفلکس و پلیکا نانو پلیمر یاس  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره فوم الاستومری لوله ای و بست پلیرانی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با بست نیوفلکس بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازاتصالات گالوانیزه سیم پشتیبانی میکند.پلی ران و فوم سفید لوله ای وپلیکا گلپایگان از دیگر محصولات ماست.

 

 

مطلب قبلی یزد بسپار
مطلب بعدی اتصالات سپاهان
967 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN