فیلتر ها
مرتب سازی بر اساس:

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

پلی پروپیلن PP - قیمت و خرید انواع پلی پروپیلن - بازار اتصالات

از لوله های پلی پروپیلن در صنعت استفاده فراوانی می شود، این نوع از لوله ها را در زبان انگلیسی به نام pp نام گذاری کرده اند. لوله و اتصالات پلی پروپیلن وزن بسیار سبکی دارد که این موضوع باعث می شود تا مقاومت آنها در برابر عمل جوشکاری و ساییده شدن دوام بسیار بالایی داشته باشد. همچنین این لوله ها یک عایق حرارتی و الکتریکی بسیار عالی هستند. این مدل از لوله ها مقاوم در برابر دماهای بالا تا 90 درجه سانتی گراد هستند و در زمان طولانی بر روی آنها تاثیری نمی گذارد. علاوه بر این موضوع در زمان کوتاه تا 110 درجه سانتی گراد دما مشکلی برای آن ایجاد نمی کند. مقاومت بسیار زیاد آنها در برابر محلول های اسیدی و شیمیایی و قلیایی و ... نیز ثابت شده است.  

انواع لوله پروپیلن

از انواع لوله های پروپیلن که در انواع مختلف در سایز بندی های متفاوتی وجود دارد میتوان از کاربردها و مواردی که از این لوله های پروپیلن استفاده می شود  به لوله سبز یا سفید پروپیلن اشاره کرد که به علت تنوع در سایز و همچنین تنوع مختلفی در صنایعی همچون لوله کشی های بزرگ و لوله کشی های ساختمانی قابل استفاده کرد
لذا از مزیتهای لوله پروپیلن میتوان به مرمت تاسیسات ساختمان های قدیمی و همچنین تاسیسات حرارتی و برودتی در پروژه های نفتی و همچنین پروژه های گازی و در صنایع غذایی سیستم های انتقال مایعات و فاضلاب های صنعتی اشاره نمود.

لوله آب پلی پروپیلن

لوله آب پروپیلن به طور بسیار عالی در برابر اسیدهای غیر اکسیژن و به صورت بسیار خوب در درجه  حرارت بالا مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد در حالی است که توسط اسیدهای اکسیژنه بیشترین میزان تخریب در انواع لوله ها به چشم می خورد. برخی از مواد شیمیایی امکان دارد با عکس ترک خوردگی به دلیل تن شود به خصوص اگر با فشار های مکانیکی نیز ادغام شده باشد. بناب استانداردهای مرتبط با لوله کشی آب آشامیدنی و شورت جهت مواد پلی  پروپیلن اکثر مواد پلاستیکی و همچنین مواد غیر پلاستیکی برای اجزای لوله کشی که به طور دائم و یا حتی موقت در ارتباط با لوله کشی آب برای مصارف انسانی می باشد نبایستی بر روی آب شرب اثر نامطلوبی به جای گذارد.

کاربرد لوله پروپیلن

در مبحث کاربرد لوله پروپیلن می توان اینگونه بیان کرد که لوله های پروپیلن در موارد مختلفی کاربرد دارند همچنین لوله ها در هر دو سیستم آبرسانی سرد و گرم نقش اساسی ایفا می کند لذا همانطور که گفته شد لوله های پروپیلن در موارد بسیار متنوعی از جمله صنایع غذایی تاسیسات حرارتی ساختمان ها و همچنین سیستم های حرارت خورشیدی سیستم‌های صنایع کشتی سازی و در محیط های اسیدی و قلیایی و صنعت ساختمان و خودروسازی استفاده می شود لازم به ذکر است مواردی که اشاره شد تنها جزء کوچکی از کاربرد لوله پروپیلن در صنعت های گوناگون می باشد زیرا کاربرد این لوله ها بسیار مختلف و گوناگون می باشد.

ویژگی های لوله پروپیلن

یکی از ویژگی‌های بسیار خاص و مطرح در لوله های پروپیلن سطح صاف و صیقلی این  نوع از لوله ها می باشد زیرا در این لوله ها هم در درون و هم بیرون لوله سطح صاف و صیقلی وجود دارد که این ویژگی سبب شده تا حرکات سیالات درون آن به سادگی و به راحتی انجام شود لازم به ذکر است بعضی از این لوله ها دارای عایق در برابر صدا و گرما هستند و تنها عیوب لوله های فلزی زنگ زدگی این لوله ها می باشد که موجب تغییر کردن طعم آب آشامیدنی خواهد شد که جدا از زنگ زدگی موجب ته نشین شدن مواد درون لوله فلزی میشود که این خود باعث بروز مشکلاتی از قبیل رشد جلبک و قارچ خواهد شد لذا دقت در تهیه لوله ای مناسب امری ضروری می باشد زیرا با سلامتی هر انسانی در ارتباط است .

لوله پروپیلن آذین

بلاشک زمانی که به دنبال تهیه و خرید لوله پروپلین آذین میباشید قیمت اینگونه محصولات برای شما بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود اما نکته مهم این است که قیمت این لوله بر اساس پارامترهای مختلفی مشخص می شود لذا بسیار مهم می‌باشد تا این مقاله را با دقت مطالعه نمایید زیرا در این مبحث سعی داریم به بررسی مشخصات لوله پروپلین آذین پردازیم و در نتیجه خریدی لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاوریم. لوله پروپلین آذین در اندازه و در سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. این برند لوله فاضلاب پلی پروپیلن را هم دارا است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. 

مزایای لوله پروپیلن

از مزایای لوله پروپیلن به این مورد مهم می‌توان اشاره کرد که در بسیاری از لوله ها عمل باز و بسته کردن لوله ها کاری بسیار مشکل و فرسایشی است ولی در این لوله ها در برنامه های اجرایی عمل باز و بسته کردن به سادگی انجام میشود از دیگر مزایای لوله پروپلین این است که این لوله ها دارای سطح صاف و صیقلی هم در داخل و هم در بیرون دارند همچنین لوله ها در برابر صدا و گرما عایق می باشند دارای عمر بالایی هستند و همچنین ضد جلبک میباشند یکی از نکات بسیار مهم این است که این لوله ها دارای وزن بسیار کمی می باشند در نتیجه حمل و نقل این لوله ها به سادگی انجام میشود.

نکات مهم در زمان خرید لوله پروپلین

لوله های دارای نقطه ذوب و خاصیت که انعطاف پذیر بالایی هستند لذا توجه کردن به این مورد می تواند بسیار حائز اهمیت باشد از نکات مهم دیگری که در زمان خرید لوله پروپلین باید به آن دقت کرد موضوع قیمت میباشد قیمت این لوله ها بسیار پایین است و از آنها به عنوان جایگزین لوله های فلزی و چدن استفاده می کنند همچنین از دیگر نکاتی که در زمان خرید این دوره ها باید به آن دقت کرد سرعت در نصب این لوله ها و همچنین مقاومت در برابر پوسیدگی و همچنین مقاومت در برابر یخ زدگی و ضربه و خوردگی می باشد لذا دقت به این موارد می تواند شما را در جهت یک خرید بسیار ایده آل سوق دهدو همچنین باعث می شود تا با خیال آسوده تری همراه با اطلاعات کافی اقدام به خرید و تهیه لوله پروپلین نمایید.




DNN