بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: لندینگ

دریچه بازدید پوش فیت

اتصالات پوش فیت برای لوله کشی فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسیار پرکاربرد هستند. علت آن نیز این است که در مقایسه با لوله های CPVC و PVC که با چسب کردن و یا جوش دادن به یکدیگر متصل می‌شوند، لوله هلی پوش فیت به راحتی و آسانی قابل نصب بوده و نیازی به چسب و یا جوش دادن ندارند. لوله و اتصلات پوش فیت از جنس پروپیلن است و با استفاده از یک حلقه از خارهای فلزی در داخل اتصالات قرار خواهد گرفت. این اتصالات انواع بسیار زیادی دارند که دریچه بازدید پوش فیت یکی از آنها به شمار می‌آید. این لوله ها در هر نوع و شکلی که وجود دارند از مزایایی برخوردار هستند که باعث می‌شود این اتصالات ویژه و کاربردی به نظر آیند. برخی از این مزایا شامل:

  • آب بندی کامل و مطمئن
  • داراي سطح بسيار صاف و عاري از هر گونه زائده و مانع
  • سهولت در اجرای نصب لوله ها
  • سهولت در تصحيح سيستم لوله كشي در صورت تغيير در نقشه
  • مقاومت حرارتی بالا
  • وزن سبك و سهولت در حمل و نقل
  • مقاوم در مقابل ضربه و فشار خارجي نسبت به ساير لوله هاي پليمري (PE ، PVC)
  • بدون نياز به چسب و حرارت (مانند لوله هاي PVC) و جوش دادن (مانند لوله هاي پلي اتيلن PE)

برای خرید شیر خودکار یورک از بازار اتصالات کلیک کنید.

Image

معرفی دریچه بازدید پوش فیت

هنگامی که اتصلات فاضلاب نصب می‌شوند برای رفع گرفتگی احتمالی و پاک کردن راحت آن، بر روی یک سه راهی یا زانویی، دریچه بازدید قرار می‌دهند. بنابراین هرگاه مسیر فاضلاب دچار گرفتگی شد، به راحتی با باز کردن این دریچه می‌توان اقدام به سیخ زدن و یا رفع گرفتگی نمود. در حالت کلی این دریچه ها به منظور پاک کردن، گرفتگی های احتمالی قرار داده می‌شوند و با استفاده از آنها دیگر نیازی به باز کردن کل سیستم لوله کشی یا فنر زدن و اقداماتی از این قبیل نخواهد بود. 
این دریچه ها از موادی ساخته می‌شوند که باعث استحکام و دوام بالای آنها شده و دچار تغییرات فیزیکی نخواهند شد. از طرفی نسبت به تغییرات شیمیایی مقاوم بوده و تا PH 2 تا 12 را نیز تحمل می‌کنند. دریچه های بازدید پوشفیت در سایز های 50، 75، 110، 125، 160 و 200 میلی متر تولید و عرضه می‌شوند که به راحتی و با سایزهای مختلف هر نوع لوله ای، متصل خواهند شد. خرید شیر گازی امین از بازار اتصالات امکان پذیر است.

کاربرد دریچه بازدید پوش فیت

استفاده از دریچه بازدید در سیستم لوله کشی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. علت آن نیز همان طور که اشاره شد برای بازدید و بررسی مشکلات احتمالی در سیستم فاضلاب است. به طور کلی دریچه بازدید در تاسیسات خانگی و تجاری به کار می‌رود. دلیل استفاده گسترده از این نوع اتصلات نیز فواید بی نظیر ان است. برای مثال بارها پیش آمده که اشیای قیمتی مانند جواهرات وارد سیستم فاضلاب شود، دریچه بازدید به راحتی باعث خروج آن خواهد شد. اگر از چاه فاضلاب بجای سیستم فاضلاب شهری استفاده می‌کنید حتما بعد از چند سال مشکل پر شدن چاه فاضلاب رخ خواهد داد. دریچه بازید جایی است که لوله، خودر تخلیه چاه از آن وارد شده و بدون مشکلات زیاد عملیات تخلیه چاه انجام می‌شود. نحوه و مکان نصب دریچه بازدید نیز به این شکل است که معمولا در جاهای مختلف می‌توان آن را نصب کرد؛ اما بیشتر در مسیر فاضلاب و قبل ار تغییر مسیر لوله فاضلاب وصل می‌شوند. مورد دیگر این که می‌توان این دریچه ها را قبل از سیفون نیز نصب کرد. 

قیمت دریچه بازدید پوش فیت

قیمت دریچه بازدید به صورت ثابت و یکسان ارائه نمی‌شود علت آن وجود عواملی مانند برند مورد نظر، استانداردهای لازم، گارانتی محصولات، اندازه و سایز مورد نظر، مواد به کار رفته در تولید آن و غیره متفاوت خواهد بود. برای مثال اینکه چه کارخانه ای این محصول را تولید کند تاثیر زیادی در قیمت آن خواهد داشت و معمولا برندهایی که سابقه طولانی در تولید اتصالات دارند و محصولات با کیفیت را به بازار عرضه می‌کنند؛ هزینه بیشتری را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. از طرفی سایز ها و اندازه های مختلفی از دریچه بازدید ساخته می‌شود که طبیعتا قیمت های مختلفی نیز خواهند داشت. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق از طریق سایت های معتبر استفاده نمایید.

 

Image

 

خرید دریچه بازدید پوش فیت

توجه به برخی عوامل در هنگام خرید و همچنین داشتن اطلاعات کامل درباره محصول مورد نظر سبب می‌شود تا خریدی به صرفه و با کیفیت را داشته باشید. برای دریچه بازدید نیز روال به همین صورت است. توجه به اینکه کارخانه تولیدی آن چگونه است و از چه امکاناتی برای تولید محصول استفاده می‌کند؛ آیا دارای استانداردهای لازم برای تولید محصول است؛ از جمله سوالاتی است که با دانستن پاسخ آنها می‌توانید خریدی مناسب داشته باشید. همچنین برخی از کارخانه ها با توجه به اینکه برای مشریان خود ارزش قائل هستند، اقدام به قراردادن امکاناتی نظیر گارنتی و مرجوعی کالا می‌کنند تا در صورت نداشتن رضایت بتوانید به راحتی اتصلات را تعویض کنید. در حالت کلی توجه به این نکات در خرید دریچه بازدید به شما کمک خواهد کرد. 

کیفیت و کارآیی لوله و اتصالات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چراکه سیستم فاضلاب و مشکلاتی مانند گرفتگی در اغلب موارد دردسرساز هستند. بنابراین وجود محصولاتی مانند دریچه بازدید پوش فیت این امکان را فراهم می‌سازد تا از مشکلات احتمالی در سیستم فاضلاب جلوگیری شود. آنچه که در این مقاله گفته شد به صورت مفصل درباره این محصول بود که امیدواریم اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهد. 
 

5020 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN