بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: لندینگ

فوم سفید رولی

خانه شما احتمالاً با فایبرگلاس عایق بندی شده است ؛ اما هوابندی شده نمی باشد. ده ها شکاف کوچک و سوراخ در اطراف پریز های برق ، لوله کشی و خطوط برق شما وجود دارد. فوم سفید رولی ، یکی از محبوب ترین محصولات موجود جهت عایق بندی نمای داخلی ساختمان می باشد. در واقع ، سوراخ‌ های زیادی وجود دارد که وقتی با هم جمع شوند ؛ به اندازه یک در باز هستند و به هوای بیرون اجازه می‌ دهد تا مستقیماً وارد شود. اما با استفاده از فوم سفید رولی ، می توانید مانع این امر شوید و اجازه ورود هوای سرد و یا گرن را بع داخل خانه خود ندهید. استفاده از فوم رولی سفید ، برای عایق‌ سازی این شکاف‌ ها استفاده می شود و می‌ تواند هزینه انرژی شما را تا حد زیادی کاهش دهد. فوم ضد حریق با مسدود کردن جریان اکسیژن ، گسترش شعله از یک منطقه به منطقه دیگر را کاهش می دهد. شکاف‌ اطراف لوله‌ ها ، سیم‌ های برق و پریز ها باعث می‌ شود تا اکسیژن از یک اتاق به اتاق دیگر عبور کند. آتش برای گسترش به اکسیژن نیاز دارد ؛ بنابراین وقتی از فوم سفید رولی برای عایق بندی خانه خود استفاده می کنید ؛ زمان ارزشمندی برای رسیدن به ایمنی در هنگام آتش‌ سوزی می‌ خرید. 

کاربرد فوم سفید رولی 

رطوبت باعث ایجاد کپک می شود. هنگامی که در اطراف خانه خود در و شکاف های زیادی دارید ؛ سطح رطوبت بالا رفته و موجب خرابی های بسیاری می شود. این همان چیزی است که باعث ایجاد تراکم و گاهی اوقات حتی یخ زدگی در پنجره های شما می شود. کاربرد فوم سفید رولی در این زمینه ، می تواند مانع انتشار رطوبت شده و در نتیجه از احتمال کپک زدگی نقاط مختلف ، جلوگیری می کند. اگر هوای گرم و مرطوب بالا رود و رطوبت در سقف و اتاق زیر شیروانی شما نفوذ کند ؛ می تواند باعث رشد کپک هایی شود که ممکن است  آن ها را هرگز نبینید. اما در نهایت باعث پوسیدگی چوب و آسیب به خانه و احتمالاً حتی مشکلات سلامتی برای اعضای خانواده می شود. از دیگر کاربرد فوم سفید رولی ، می‌ توان به کاهش سطح نویز و صدا های خارج از محوطه داخلی ساختمان اشاره کرد. صدا از میان شکاف ها و شکاف های بین دیوار ها و اطراف پنجره ها و در های خانه شما عبور می کند. عایق بندی این شکاف ها ، به کاهش صدای محیط و ایجاد یک محیط زندگی آرام کمک می کند.

عایق فوم رولی سفید

اگر قبض انرژی شما همچنان بالا می باشد ، ممکن است مشکل عایق بندی داشته باشید. با گذشت زمان ، عایق ها فرسوده می شوند. آب و هوا ، موجودات و عمر ساختمان ، می تواند حفاظت از دمای خانه شما را کاهش دهد. با این اوصاف ، می‌ توانید دریابید که عایق فوم رولی سفید ، خانه شما را در برابر بسیاری از عوامل بیرونی محافظت می کند. بسته به نوع عایق خانه شما ، می‌ توانید تا چند دهه از عملکرد مناسب خانه خود مطمئن باشد. به طور کلی ، اگر به دنبال بهترین راه حل بلند مدت هستید ؛ عایق فوم رولی سفید ، بهترین گزینه برای عایق بندی خانه شما می باشد. این محصول در عین حال ، باعث صرفه جویی در هزینه قبض های ماهانه انرژی شما نیز می شود. 

انواع فوم سفید رولی

عایق خانه ، چیزی است که از تاثیر هوای خارج بر گرم کردن و سرد کردن خانه ، جلوگیری می کند. پوشش ساختمان چیزی است که فضای زندگی شما را از فضای بیرونی جدا می کند. شما می توانید با استفاده از انواع فوم سفید رولی ، خانه خود را از آسیب های بلند مدت حفظ کنید. راحتی و آرامش خانه شما ، عامل مهمی در مورد عایق کاری است. با یک نگاه کلی می توانید ببینید که انواع فوم سفید رولی ، از امتیاز بسیار بالایی برخوردار است ؛ زیرا موجب عایق بندی هوا می شود که با فایبرگلاس و سلولز امکان پذیر نیست. این عمل ، به صرفه جویی در هزینه های انرژی نیز کمک می کند.

مزایای عایق فوم رولی سفید

عایق فوم سفید رولی ، روشی مدرن و بسیار موثر در عایق کاری حرارتی ساختمان ها می باشد. مزایای عایق فوم رولی سفید ، بسیار زیاد بوده و در حفاظت بلند مدت از ساختمان شما بسیار موثر می باشد. این محصول عایق دائمی و مقاوم در برابر آسیب خانه را فراهم می کند ، آسایش زندگی را بهبود می بخشد و قبوض گرمایشی را کاهش می دهد. یکی از محبوب ترین مواد برای عایق کاری ساختمان فوم رولی سفید می باشد. مزایا و معایب سایر روش‌ های عایق کاری ، باعث می شود تا دریابیم که این محصولات ، یکی از موثرترین روش‌ ها برای حفظ گرما در داخل ساختمان می باشد. یکی از مزایای عایق فوم رولی سفید ، حفظ تعادل در سرمایش و گرمایش داخلی خانه می باشد. همین امر موجب کاهش هزینه های انرژی نیز می شود ؛ چرا که خواص عایق حرارتی این ماده بسیار بالاست. این محصول ، باعث حفظ گرما در زمستان می شود و از ورود گرما در تابستان جلوگیری می کند. عایق فوم ، برای افراد مبتلا به آلرژی و حیوانات به طور کامل ایمن است. گرد و غبار ایجاد نمی کند و حاوی مواد حساسیت زا یا گاز های مضر نیست. سطح بالایی از عایق حرارتی را برای چندین سال حفظ می کند و یک زندگی آرام را به ارمغان می آورد.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله مانیسمان وشیر خودکار  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیرآلات برنجی و لوله درزدار مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با فلاش تانک توکار ایران بر روی لینک کلیک کنید

1960 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN