بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
مدیر ارشد
/ دسته ها: وبلاگ

چهار راه ۴۵ درجه

امروزه یکی از اتصالات مهم در صنعت اتصالات، ابداع چهار راه ها است که از ویژگی های مهم این قطعه می توان به ایجاد انشعبات فرعی اشاره کرد. چهار راه ها امشابه سه راهی ها هستند ولی با این تفاوت که آن ها به انشعاباتی در جهات مخالف نیازمند هستند. دلیل استفاده از چهارراه ها نیاز به انشعبات بیشتر و کاهش مصرف لوله ها دراتصالات می باشد و از دیگر مزایای این قطعه این است که اگر اتصالات نیاز به زاویه خاصی داشته باشد ما می توانیم از چهار راه های 45 و 90 درجه استفاده کنیم. اگر قصد خرید دریچه بازدید پوش فیت را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت زانو 90 درجه پوش فیت و زانو 45 درجه پوش فیت مطلع شوید.

چهار راه ۴۵ درجه 

 

اگر چهار راه های 45 درجه از جنس فلز و آلیاژهای فلزی ساخته شده اند، بهتر است پس از تولید گالوانیزه شده تا بتوانند در برابر محیط های اسیدی و بازی و نیز مناطق مرطوب مقاومت بیشتری از خود نشان دهند. برای خرید تفلون مایع ، شیر خودکار یورک و شیر گازی امین می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله گاز سپاهان و شیر خودکار یورک  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیر گازی و شیرآلات کسری مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با لوله و اتصالات فاضلاب بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات از شیر فلکه سیم پشتیبانی میکند.اتصال گالوانیزه مک و پلیمر یاس واتصالات برزیلی از دیگرمحصولات ماست.

مطلب قبلی مغزی فلزی
مطلب بعدی سوپر پایپ
1318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN