بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: وبلاگ

خرید شیر مخلوط کسری


شیر مخلوط کسری یکی از اقسام شیرآلات بهداشتی است که به شکل شیر دستشویی، شیر روشویی، شیر ظرفشویی و شیر دوش قابل استفاده است. شیر مخلوط کسری یکی از بهترین برندهایی است که در بازار ایران وجود دارد، از بهترین شیرالات بهداشتی ساختمان هست که با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا توانسته شیرآلاتی شکیل و متناسب با سلیقه ی هر ایرانی را به بازار عرضه نماید. اگر قصد خرید دریچه بازدید پوش فیت را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت زانو 90 درجه پوش فیت و زانو 45 درجه پوش فیت مطلع شوید.
با استفاده از شیر مخلوط دیگر نیازی نیست در مواقع خرابی کل شیر را تعویض کنید. اگر نگران هدر رفت آب هستید، شیر مخلوط کسری می تواند به راحتی مشکل شما را حل کند و آب مصرفی شما را صرفه جویی و مدیریت کند. شیر مخلوط کسری را می توانید با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید. کارخانه کسری یکی از طلایه داران در عرصه ساخت و تولید شیرآلات و تجهیزات حمام و غیره است. در ادامه شما را با کیفیت و ویژگی های این برند آشنا خواهیم کرد.

 

خرید شیر مخلوط کسری 

 

تاریخچه شرکت کسری


مجموعه کسری در سال 1381 یکی از وسیع ترین شهرک های صنعتی را احداث کرده است. این شرکت با این فعالیت گسترده خود قدم به حیطه تولید گذاشت. رویکرد این شرکت مشتری مداری بوده که بر تمام فعالیت های این مجموعه سایه گسترانیده است. این فعالیت ها موجب رضایت کامل مشتریان، ارتقا کیفیت محصولات تولید شده، نوآفرینی پی در پی و خدمات پس از فروش جزء با اهمیت ترین اصول و ارزش های سخت کوشی مجموعه کسری است. 
استانداردهای تعریف شده جهت تولید و کنترل چگونگی محصولات در مجموعه کسری در بالاترین حد ممکن مشخص شده است و همه محصولات پیش از خارج شدن از خط تولید، آزمایش های کنترل کیفیت بسیار سختی روی آن ها انجام می شود. برای خرید پلی تک ، پلیکا سمنان و اتصالات گالوانیزه می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.

 

کیفیت شیر مخلوط کسری


مجموعه کسری با اهتمام روز افزون خود محصولاتی را به بازار ارائه می کند که به نوبه خود با اصول طراحی و سبک های مدرن و کلاسیک متناسب است. تنوع بالای تولیدات این شرکت کار را برای مشکل پسندان راحت نموده کسری با ارائه محصولات جذاب و ارگونومیک این کار برای افراد سخت پسند آسان شده است. در زیر به قسمتی از مزیت های کیفی تولیدات کسری اشاره می کنیم:
•    حجم سرب به کار رفته در تولیدات کمتر از 2.5 درصد است.
•    بهره وری از ماشین آلات اولتراسونیک به منظور پاک سازی قطعات قبل از ورود به مرحله آب کاری
•    انجام آب کاری سه لایه از مس، نیکل و کروم
•    قطر آب کاری محصولات ارائه شده بین 20 الی 25 میکرون است.
•    به کار بردن کروم کاتالیزی در انجام مرحله آب کاری
•    اجرای هفت مرحله چگونگی کیفیت قطعات تولید شده بعد از مونتاژ آن ها

 

خرید شیر مخلوط کسری 

 

تولیدات برند کسری


تجهیزات بهداشتی مجموعه کسری در 4 بخش به نام های کسری، ملودی، هوآیی و آلکاپلاست در خدمت مشتریان قرار می گیرد. به طور عمومی تولیدات این مجموعه به موارد زیر تعمیم پیدا می کند:
•    انواع شیر آلات کسری
•    فلاش تانک
•    توالت فرنگی
•    علم دوش
•    دوش توکار کسری
•    دست خشک کن
•    کارتریج
•    و سایر ملزومات بهداشتی ساختمان

برای خرید شیر خودکار یورک از بازار اتصالات کلیک کنید.

درباره شرکت کسری


شرکت کسری از در سال 2017 نمایندگی انحصاری و خدمات پس از فروش برندهایی را در دست گرفت. یکی از این برندها شیرآلات هوآیی (Huayi) است. با اقدامات مجموعه کسری، تولیدات فوق العاده ویژه و با کیفیت هوآیی در بازار ایران را به آسانی می توان تهیه نمود. همچنین وارد کردن تولیدات بهداشتی از کشور چین با برند melody از سایر اقدامات مجموعه کسری است. ملودی بعد از سالیان متمادی عرضه، در بین کسانی که در زمینه ساختمان فعالیت دارند به عنوان برندی موفق و خوش نام معرفی شده است.

دوش تو کار کسری


در صنعت ساخت شیرالات ساختمانی پس از دگرگونی که درتولید کارتریج این گروه از شیرآلات ایجاد شد، شاید عظیم ترین تحول در طول سال های اخیر، توکار شدن نصب شیرآلات در ساختمان باشد. شیرآلات توکار فواید بسیاری در برابر شیرآلات سنتی و روکار دارند که از آن جمله می توان به آسانی در نظافت، احتمال پوسیدگی و ساییدگی بسیار کمتر، دوام و ماندگاری بالاتر شیرآلات، اشغال فضای کمتر بعد از نصب و خلق ظاهری شکیل و زیبا تر نسبت به شیرآلات سنتی روکار اشاره کرد.
امکان دارد شیرآلات با ظاهری بسیار زیبا و شکیلی مورد نظر شما باشد، ولی کیفیت پایین مغزی توکار و احتمال وجود نشت از شیرآلات توکار می تواند چندین برابر شیرآلات رو کار و سنتی هزینه شما را افزایش دهد. این اتفاق را می توان از معایب شیرالات توکار نام برد. مغزی دوش تو کارکسری این مشکل را حل کرده است، چرا که در ساخت آن نهایت کیفیت را به کار برده اند. خرید شیر گازی امین از بازار اتصالات امکان پذیر است.

 

خرید شیر مخلوط کسری 

 

قیمت شیر آلات کسری


در جهت گسترش شرکت و دسترسی آسان مشتریان به تولیدات، این مجموعه نمایندگی های متعددی را در سرتاسر کشور پذیرفته است. اضافه بر این مشتریان محترم می توانند به منظور مشاهده و مقایسه قیمت ها، بهره وری از تخفیفات مقطعی و خرید آنلاین، به فروشگاه ما رجوع نمایید. در بخش لیست قیمت شیر آلات کسری و لیست قیمت دوش توکار کسری، قیمت به روز همه محصولات این برند ثبت گردیده است.
جهت خرید آسان می توانید به فروشگاه های اینترنتی بازار اتصالات مراجعه کنید. این فروشگاه سال های زیادی است که رضایت خریداران را پیشه کار خود قرار داده است و برای ارائه خدمات گوناگون از جمله فروش شیر آلات کسری در خدمت مشتریان عزیز است.
مدت زمان ضمانت نامه محصولات کسری 5 سال است که شامل ایراد در تولید محصول و تعویض قطعه های صدمه دیده به علت عملکرد نامناسب می شود. ایرادات نشأت گرفته از حادثه های قهری، وارد شدن ضربه و کاربرد بدون اصول و غیر متعارف از شیر آلات، آسیب های ناشی از جابه جایی و انتقال، دربرگیرنده ضمانت نخواهند بود. همچنین کارتریج سرامیکی از 5 سال ضمانت نامه بی قید و شرط بهره می برد.

 

کسری چه محصولاتی دارد؟


در حال حاضر گروه صنعتی کسری با تنوع طرح ها ورنگ هایی که رقم آن به 150 می رسد، یکی از نام آورترین و خوش نام ترین سازندگان شیر آلات بهداشتی در ایران و حتی خاورمیانه است. محصولاتی که توسط این کمپانی به طور وسیع تولید شده در کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا ارائه می گردد.

 

خرید شیر مخلوط کسری 

 

مدیران گروه صنعتی کسری سعی دارند تا حضور خود را بازارهای جهانی پررنگ تر نمایند تا محصولات ارائه شده روز به روز گسترده تر و پایدارتر شود. واردات انواع ملزومات بهداشتی از کشورهای اروپایی توسط مجموعه صنعتی کسری صورت می گیرد، برخی از این کشورها شامل جمهوری چک با برند ALCA و کشورهای آسیایی به خصوص چین با برند melody است.

 

گواهینامه و افتخارات مجموعه صنعتی کسری


گروه صنعتی کسری توانسته با ارائه طرح ها و مدل های متنوع علاوه بر کسب رضایت مشتریان، تمام سلیقه ها را پوشش دهد. برخی از گواهینامه ها و افتخارات این مجموعه در ادامه ذکر شده است.
•    دریافت گواهینامه استاندارد ملی ایران 
•    دریافت گواهینامه CE اروپا
•    اخذ گواهینامه ISO9001:2008
•    گذراندن دو دوره آنالیز کیفیت پیش و پس از مرحله ریخته گری به منظور تطبیق دادن با استاندارد ملی ایران
•    انجام تراشکاری با ماشین الات تمام خودکار که در نتیجه دقت عمل و چگونگی تراش به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.
•    کارتریج تولید شده توسط گروه صنعتی کسری با چرخه حرکتی بالاتر از 700.000 کارکرد و کسب استاندارد بین المللی EN817

 

علاقه مندان جهت اطلاع از فوم الاستومری و سوپر پایپ  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره لوله سپاهان و فوم الاستومری رولی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با لوله آذین بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازلوله api پشتیبانی میکند. بست سوپرفیکس و نیوپایپ  و شیر فلکه کیز ایران از دیگر محصولات ماست.

مطلب قبلی پوش فیت چیست و چه کاربردی دارد؟
مطلب بعدی شیر مخلوط چیست؟
1376 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN