بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: لندینگ

فوم الاستومری رولی

اساساً عایق فوم الاستومری رولی ، یک لاستیک مصنوعی است که از یک ساختار سلول بسته در لوله‌ ها ، ورق‌ ها یا رول‌ های کارخانه‌ ای ساخته شده است. لبه بیرونی آن ، از یک سطح صاف یا پوسته تشکیل شده است که به عنوان یک بازدارنده بخار داخلی عمل می کند. فوم الاستومری رولی ، یکی از پرکاربردترین تجهیزات عایق بندی سقف و دیگر نقاط ساختمان می باشد. به دلیل ماهیت انعطاف پذیر فوم الاستومری ، در مقایسه با گزینه های عایق دیگر مانند شیشه سلولی ، پلی ایزو و فوم فنولیک ؛ کمتر مستعد ترک ، شکستگی و از دست دادن حالت است. نام های جایگزین عایق فوم الاستومری رولی ، همچنین به عنوان عایق فوم الاستومری سلول بسته ، عایق سلولی الاستومری انعطاف پذیر ، عایق تک سلولی ، ضد تعریق ، عایق لوله لوله کشی و عایق لاستیکی نیز شناخته می شود. عایق فوم سلول بسته ، به دلیل توانایی استثنایی آن در کنترل تراکم در سیستم های مکانیکی سرد ، به عنوان لوله کشی شناخته می شود.

کاربرد فوم الاستومری رولی

یکی از کاربرد فوم الاستومری رولی ، بازداری از نفوذ بخار و مایعات از طریق شکاف ها می باشد. عایق فوم الاستومری ، به دلیل نفوذ پذیری کم بخار آب ، ساختار سلول بسته و بازدارنده بخار داخلی ؛ یک انتخاب عالی برای محافظت از لوله ها و تجهیزات در برابر یکی از رایج ترین مشکلات و نگرانی های صنعت ساختمان که همان سایش و خوردگی است ، می باشد. هنگامی که آب ، بخار آب یا رطوبت به عایق نفوذ می کند و به سیستم های مکانیکی گران قیمت حمله می کند ؛ این یک مشکل پر هزینه اما قابل پیشگیری است. هنگامی که به درستی طراحی ، مشخص و نصب شود ؛ عایق فوم الاستومری می تواند حرارت و کنترل تراکم را به طور موثر مدیریت کرده و طول عمر سیستم مکانیکی را افزایش دهد. بر خلاف انواع عایق های فیبری سلول باز ، فوم سلول بسته ؛ کارایی حرارتی خود را از دست نمی دهد یا به عنوان منبع غذایی برای رشد کپک در تماس رطوبت با عایق عمل نمی کند.

عایق فوم الاستومری رولی

یکی از مهمترین ملاحظات در طراحی ، تعیین و نصب عایق فوم الاستومری رولی ، ضخامت عایق می باشد. عواملی مانند دمای سیال یا گاز در خط لوله یا تجهیزات ، نوع لوله ، اندازه لوله ، دمای محیط ، رطوبت نسبی و اینکه آیا یک پوشش بیرونی محافظ اعمال خواهد شد یا خیر ، برای محاسبه ضخامت عایق صحیح ضروری است. عایق فوم الاستومری رولی ، به دلایل مختلفی رایج ترین نوع عایق است. این محصولات هدایت حرارتی کم ، عملکرد حرارتی در دمای عملیاتی بالاتر ، مجموعه وسیعی از تجهیزات و لوازم جانبی ، روش‌ های نصب کارآمد و هزینه پایین تر مواد را ارائه می‌ دهند و برای بسیاری از کاربردها مناسب می باشند. به دلیل ساختار منحصر بفرد عایق های انعطاف پذیر الاستومری ، این محصولات انتخابی عالی برای عایق کردن لوله های سرد است ؛ چرا که علاوه بر کاهش بخار داخلی ، توانایی کنترل بالایی نیز دارد.

مزایای فوم الاستومری رولی

با ضخامت عایق مناسب و نصب با کیفیت ، فوم های الاستومری این پتانسیل را دارند که عمر مفید سیستم مکانیکی را افزایش داده و در نهایت هزینه مطلوبی را به صاحب تاسیسات تحویل دهند. اگرچه مزایای فوم الاستومری رولی بسیار زیاد است اما عموماً گران‌ تر از فایبرگلاس ها می باشند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که برای بیشتر کاربرد ها ، نیازی به پوشش محافظ بیرونی ندارد مگر اینکه در معرض مستقیم اشعه یو وی قرار گرفته و آسیب مکانیکی شدیدی در انتظار آن باشد. نصب این محصولات بر روی لوله‌ کشی ها ، تجهیزات و کانال‌ کشی ها در درجه اول ، برای جلوگیری از افزایش و یا از دست دادن گرما انتخاب می‌ شود. در حالی که عایق مکانیکی مزایای عملکرد بیشتری را ارائه می دهد ؛ راندمان حرارتی و کنترل تراکم ، رایج ترین دلیل استفاده از آن است. مزایای فوم الاستومری رولی ، بسیار شگفت انگیز و فوق العاده می باشد ؛ به طوری که می توانید آن‌ را در تمامی قسمت های خانه و جهت عایق بندی استفاده کنید. هنگامی که رطوبت به زیر یک سیستم عایق نفوذ می کند ، اثرات منفی بسیاری را به همراه دارد که شامل ؛ از دست دادن راندمان حرارتی ، توسعه قالب و آسیب آب به سازه ها و تجهیزات زیرین می باشد.

قیمت فوم الاستومری رولی

قیمت فوم الاستومری رولی ، به فاکتور های متعددی بستگی دارد. هنگامی که لوله ها در معرض شرایط یخ زدگی قرار می گیرند ؛ عایق فوم الاستومری لوله اغلب برای جلوگیری از آسیب به سیستم لوله کشی ، تجهیزات اطراف و خاموش شدن سیستم در نظر گرفته می شود. هر چه میزان مقاومت فوم های استفاده شده بیشتر بوده و در برابر سرما و ی زدگی مقاومت بیشتری نشان دهند ؛ طبیعتاً از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. اگر به دنبال ایجاد یک عایق بندی مناسب برای سیستم های لوله کشی ساختمان خود هستید ، بهتر است از این محصولات بی نظیر استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات کاملتر در مورد قیمت فوم الاستومری رولی ، می توانید به شرکت ها و سایت های مربوطه مراجعه کنید و از قیمت تمامی محصولات مطلع شوید. نوع سیال ، دمای سیال ، دمای محیط ، اندازه لوله ، نوع عایق و ضخامت عایق از جمله مواردی است که بر افزایش و یا کاهش قیمت این تجهیزات ، موثر می باشد.

علاقه مندان جهت اطلاع از فوم الاستومری و سوپر پایپ  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره لوله سپاهان و فوم الاستومری رولی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با لوله آذین بر روی لینک کلیک کنید.

1524 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN