بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: وبلاگ

اتصالات گالوانیزه برزیل (Galvanized fitting Brazil)

شرکت تولید کننده اتصالات گالوانیزه در سال 1938 در کشور برزیل با هدف تولیدات محصولات چدنی تاسیس شده است. اتصالات گالوانیزه برزیل در زمینه تولید اتصالات دنده ایی با بالاترین استاندارد های بین المللی فعالیت می کند. این برند از نظر درجه کیفیت در ردیف A قرار دارد. اتصالات گالوانیزه در این شرکت از جنس آهن بوده که آن ها را با روی می پوشانند تا اگر پوشش دچار شکستگی شود از زنگ زدن در امان باشد. اگر قصد خرید عصایی پشت بام را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت سیفون یک تکه بلند و سه راه بازدید پوش فیت مطلع شوید.

اتصالات گالوانیزه برزیل (Galvanized fitting Brazil)


کاربرد اتصالات گالوانیزه برزیل

اتصالات گالوانیزه برزیل از تجهیزات مورد نیاز در سیستم های آبرسانی، لوله کشی ساختمان و همچنین سازه های فلزی و سیستم آتش نشانی بوده است و اغلب به صورت دنده ایی به هم متصل می شوند. از مهمترین اتصالات لوله گالوانیزه برزیل می توان به زانویی گالوانیزه برزیل، سه راهی گالوانیزه برزیل، تبدیل گالوانیزه برزیل، بوشن گالوانیزه برزیل و غیره را نام برد. این لوله ها را معمولا از لحاظ وزن و ضخامت تقسیم بندی می شوند و بسته بندی آن ها به صورت بندیل است. هر بندیل بر اساس وزن به صورت کیسه ایی به فروش می رسد. برای جلوگیری از زنگ زدن بیرون و داخل اتصالات گالوانیزه برزیل، از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می کنند. مشخصات لوله های های گالوانیزه از جمله علامت استاندارد، اندازه لوله و نام کارخانه معمولا روی لوله ثبت می شود و پس از آن برای ارسال بسته بندی می شود. در اتصالات گالوانیزه بین آهن و روی از پلی الکتروشیمیایی استفاده می شود، که در آن روی به جای آهن به عنوان آند بکار رفته و آهن به عنوان کاتد به کار برده می شود.
 
روی در آند اکسید می شود چرا که فلز فعال تر از آهن بوده و دارای پتانسیل احیاء کمتری از آهن است و پتانسیل اکسید بیشتری از آن قرار دارد. خوردگی یا زنگ زدن آهن فقط در حضور اکسیژن و آب اتفاق میفتد، چرا که در گالوانیزاسیون فلز فاسد شدنی را در مذاب یک فلز فاسد ناشدنی فرو برده و بعد از بیرون آورردن روی سطح آن از یک لایه فلز فاسد نشدنی پوشیده می شود. از آهن گالوانیزه در ساختن لوله هایی مثل لوله بخاری، کانال کولر، لوله های آب، اتصالات گالوانیزه و هر جایی که احتمال خوردگی آهن و خسارت به آن وجود دارد استفاده می شود. هر نوع اسیدی که برای چدن مضر باشد برای اتصالات فولادی هم مضر خواهد بود. اتصالات گالوانیزه با آب واکنش نشان نمی دهند و هر چه بیشتر در مجاورت آب باشند باعث سخت تر شدن و محکم تر شدن هر چه بیشتر آنها خواهد شد. املاح موجود در آب باعث زنگ زدگی در لوله ها و نیز خورندگی آن ها می شود از این رو برای سلامتی انسان مضر است. اتصالات گالوانیزه برزیل به صورت دنده ای به یکدیگر متصل می شوند و به وسیله نوار تفلن، تفلن مایع و یا موارد مشابه دیگر جهت آب بندی اتصالات به یکدیگر استفاده می کنند.

اتصالات گالوانیزه توپی

برای ادامه پروسه خط لوله کشی گالوانیزه از اتصالات توپی استفاده می شود. همانطور که می دانید برای ادامه خط لوله کشی گالوانیزه نیاز به اتصالات گالوانیزه است. اتصالات گالوانیزه توپی برزیل یکی از معروف ترین برندهای   اتصالات گالوانیزه هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند. این اتصالات براساس استانداردهای روز NPT و BSP تولید می شوند. از جمله اتصالات گالوانیزه توپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
زانو گالوانیزه برزیلی ، چپقی توپی برزیلی، سراه گالوانیزه توپی، بوشن لب دار توپی برزیلی، مغزی گالوانیزه برزیلی، درپوش گالوانیزه توپی برزیلی، مهره ماسوره گالوانیزه برزیلی، مهره ماسوره سیاه توپی برزیلی، روپیچ گالوانیزه توپی، زانو 45 درجه توپی برزیلی ، خم یکسر و دو سر گالوانیزه، پل گالوانیزه، گپ توپی برزیل، سراه توپی ، انواع زانو تبدیلی ، انواع بوشن تبدیلی، انواع سه راه تبدیلی، انواع مغزی و روپیچ تبدیلی را می توان نام برد.

علاقه مندان جهت اطلاع از فوم الاستومری و سوپر پایپ  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره لوله سپاهان و فوم الاستومری رولی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با لوله آذین بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازلوله api پشتیبانی میکند. بست سوپرفیکس و نیوپایپ  و شیر فلکه کیز ایران از دیگر محصولات ماست.

 

مطلب قبلی یزد بسپار
مطلب بعدی سیفون بلند پوش فیت پلی ران
1314 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN