بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: وبلاگ

فروش لوله پی وی سی

لوله پی وی سی یکی از پر مصرف ترین لوله های فاضلابی است. از این لوله ها برای انتقال آب یا فاضلاب استفاده می کنند. لوله PVC در اغلب ساختمان ها استفاده می شود. جنس این لوله ها از نوعی پلاستیک به نام PVC بوده که بسیار پرکاربرد است، به طوری که در سال های اخیر جایگزین موادی مانند سفال، سیمان و چوب شده است. خرید و فروش لوله پی وی سی و مطالبی پیرامون آن، موضوع این نوشتار است. شما اگر می خواهید درباره این محصولات بیشتر بدانید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. اگر قصد خرید لوله و اتصالات پلیمری نیک بسپار را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت لوله یکسر سوکت و لوله دوسر سوکت مطلع شوید.

فروش لوله پی وی سی

مراحل ساخت لوله پی وی سی تا امروز

ماده تشکیل دهنده لوله های PVC پلی وینیل کلراید است که اولین بار توسط فردی به نام رگنالت در قرن 19 میلادی کشف شد. در اوایل قرن 20 نتایج دانشمندان برای استفاده از این ماده در محصولات تجاری بی نتیجه ماند تا اینکه در چند دهه بعد با افزودن موادی دیگر به این پلیمر، UPVC اختراع شد. انعطاف پذیر بودن این ماده سبب شد که کاربرد آن در صنعت رواج پیدا کند. این لوله های امروزی از پلاستیک ذوب شده با استحکامی بالا ساخته می شوند. به عبارت ساده پی وی سی ماده ای سفت و سخت بوده که با افزودن روان کننده ها به آن، انعطاف پذیر شده است. خرید و فروش لوله های پی وی سی امروزه به اندازه ای است که در برخی موارد به جای مواد دیگر به کار برده می شود. بیشترین کاربرد این لوله ها در صنعت ساختمان سازی است؛ زیرا این لوله ها ارزان بوده و به راحتی نصب می شوند. راحتی حمل و نقل و نصب آسان لوله های PVC، موجب استقبال سازندگان و مهندسان ساختمان شده است. امروزه استفاده از این محصولات به جای چوب، سفال و سیمان امری رایج به حساب می آید.
 

مراحل ساخت لوله پی وی سی تا امروز

 

ساخت و تولید پی وی سی

تولید PVC به سه طریق صورت می گیرد که هر کدام از این روش های تولید، برای ساخت محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش به این سه روش اشاره می کنیم.
1.    تولید پی وی سی از روش تزریقی یا فشاری برای ساخت قطعات PVC صنعتی و سخت به کار می رود.
2.    تولید پی وی سی از راه پوشش دهی دورانی که برای ساخت و تولید محصولاتی مانند: توپ های بازی، دستکش های خانگی و صنعتی، مورد استفاده قرار می گیرد.
3.    ساخت پی وی سی از روش اکستروژنی که برای ساخت پنجره، گرانول سازی، کابل، پروفیل و لوله برق به کار می رود.
 

ساخت و تولید پی وی سی

 

انواع لوله های پی وی سی

لوله های PVC هم مانند لوله های دیگر دارای انواع مختلفی هستند. این لوله ها را از جهت مقاومت به سه گروه تقسیم بندی می کنند. هر کدام از این گروه ها برای مصارف مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. در این بخش به این دسته ها می پردازیم.
الف- لوله های پی وی سی با مقاومت پایین که برای انتقال آب و برای استفاده در منازل به کار برده می شوند. این لوله ها اکثرا به عنوان ناودان برای انتقال آب باران و برف روی پشت بام خانه ها استفاده می شود.
ب- لوله های پی وی سی با استحکام متوسط جهت لوله کشی فاضلاب شهری استفاده می شود. بیشترین استفاده از لوله های پولیکا در این بخش است.
ج- لوله های PVC با مقاومت بالا یا فشار قوی برای محافظت کابل های برق و مخابرات مورد استفاده قرار می گیرد. کابل های برق و مخابرات را درون این لوله ها قرار داده و داخل ساختمان به کار می برند. این لوله ها در مقابل زلزله و سیل مقاومت داشته و تغییر شکل نمی دهند.
 

انواع لوله های پی وی سی

 

خرید لوله PVC

خرید لوله PVC به سبب آلیاژ سبک و مقاومی که دارد، در سراسر کشور با استقبال زیادی انجام می شود. انعطاف این محصولات موجب شده است که در مقابل هر گونه شکستگی یا جابجایی، مقاومت بسیاری از خود نشان دهند. استفاده از این لوله ها در سیستم تهویه و لوله کشی ساختمان ها به بازار خرید و فروش آنها رونق زیادی داده است.
ضریب اصطکاک این سازه ها بسیار پایین بوده به طوری که دچار رسوب و پوسیدگی نمی شوند. با اینکه بعضی از محدودیت ها و مشکلات در استفاده از لوله های پی وی سی وجود دارد ولی باز هم خرید آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. در این لوله ها از تکنولوژی تولید مواد پلیمری استفاده می شود و این تکنولوژی سبب شده است که این محصولات بسیار سبک و حمل و نقل آنها آسان شود.

لوله پی وی سی

لوله پی وی سی محصولی متشکل از مواد پلیمری است. جنس پلاستیک این لوله منعطف بوده و مقاومت زیادی در مقابل فشار و شکستگی دارد. از این لوله برای مصارف مختلفی مانند محافظت از کابل های برق و مخابرات، سیستم تهویه هوا، لوله کشی فاضلاب خانه ها و انتقال آب به کار می رود. این محصولات را برای روکار و زیرکار ساختمان ها مورد استفاده قرار می دهند.
 

لوله پی وی سی

لوله PVC

یکی از پرکاربردترین محصولات پلاستیکی در صنایع مختلف، لوله های پی وی سی است. لوله های PVC از نظر مقاومت به سه دسته تقسیم می شوند. این لوله ها قابل اشتعال هستند ولی آتش روی این لوله ها سراسر آن را فرا نمی گیرد. مشتعل شدن این لوله ها به این طریق است که قسمت آتش گرفته می سوزد و از بین می رود و آتش به نقاط دیگر آن سرایت نمی کند. این محصولات در مقابل اسیدها، حلال های آلی و بازها مقاومند.
یکی از معایبی که می توان برای لوله های پی وی سی در نظر گرفت این است که در درجه حرارت های صفر و زیر صفر، می شکنند و در آفتاب سوزان، کیفیت خود را از دست می دهند.
 

لوله PVC

 

فروش لوله PVC

فروش لوله PVC در سراسر کشور با قیمت های متفاوت وجود دارد. این محصولات به سبب اینکه دارای کیفیت های متنوعی هستند، از قیمت های گوناگونی نیز برخوردارند. موارد استفاده این محصولات به سبب اینکه زیاد است، از فروش خوبی هم برخوردارند. فروش عمده لوله پی وی سی در فروشگاه های معتبر انجام می شود.
مقاومت زیاد و عمر طولانی این محصولات موجب شده است که جایگزین بسیاری از محصولات دیگر شود. صیقلی بودن سطح لوله های پی وی سی موجب راحتی عبور سیالات می شود. این آسانی عبور از رسوب گرفتگی و پوسیدگی این لوله ها جلوگیری می کند. زهکشی و جمع آوری آب های سطحی زمین یکی دیگر از کاربردهای این لوله هاست. لوله های PVC جنس نرمی دارند ما در بخش بعدی به خصوصیات لوله های پی وی سی سخت می پردازیم.
 

فروش لوله PVC

 

ویژگی های لوله های UPVC

لوله های یو پی وی سی که جنس سختی دارند، دارای خصوصیات مختلفی از این قرارند:
1.    این محصولات ضد زلزله و سیل بوده و از این جهت برای همه مناطق مناسب هستند.
2.    این لوله ها نسبت به پلیمرهای دیگر ضریب انبساط طولی کمی دارند.
3.    در مقابل حرارت، اسیدها، بازها و حلال های آلی مقاومند.
4.    لوله های پی وی سی سخت، نصب و حمل و نقل آسانی دارند.
5.    لوله های یو پی وی سی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شوند.

لوله های پی وی سی از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده اند. بیشترین استفاده از این لوله ها در بخش فاضلاب شهری است. این لوله ها در قرن 19 میلادی کشف شده ولی در قرن بیستم وارد صنعت شدند. منعطف بودن این سازه ها سبب شده است که در مقابل ضربه و شکستگی دارای مقاومت زیادی باشند. این محصولات دارای دوام بالایی بوده و ضریب اصطکاک پایینی دارند. لوله های یو پی وی سی، جنس سخت لوله های PVC است. این لوله ها که به لوله های پلیکا معروفند از مقاومت متفاوتی برخوردارند.
از لوله های پی وی سی در بخش های کشاورزی، آبرسانی شهری و صنعتی استفاده می کنند. حفاظت از کابل های مخابرات و برق از وظایف دیگر این لوله هاست. جمع آوری آب های سطحی، زهکشی، انتقال سیالات شیمیایی و صنعتی از کاربردهای دیگر این سازه هاست. طول عمر بالا و سبک بودن لوله های پی وی سی موجب شده است که در بسیاری از موارد جایگزین مواد دیگری مانند سفال، چوب و سیمان شوند.
از معایب این لوله ها می توان به ترک خوردگی در دمای زیر صفر و صفر درجه، پایین آمدن کیفیت در هنگام قرار گرفتن در آفتاب سوزان و مناسب نبودن آنها برای سرویس های آب گرم اشاره کرد.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله و اتصالات گاز و لوله آب یزد بسپار به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره نیک بسپار و فوم سفید رولی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با نوار نیاشیمی بر روی لینک کلیک کنید. بازاراتصالات از پلیکا سمنان سیم پشتیبانی میکند. پلی ران سایلنت و لوله پوش فیت وشیر گازی امین از دیگر محصولات ماست.

 

مطلب قبلی لوله آذین
مطلب بعدی پلی ران
1953 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN