فیلتر ها
مرتب سازی بر اساس:

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات گاز - بازار اتصالات

لوله و اتصالات گاز

لوله و اتصالات گاز | از لوله ها برای جابه جایی و انتقال مواد مایع استفاده می گردد. هر کدام از لوله ها برای هدف خاصی تولید می شود. از لوله های گازی برای انتقال گاز مایع استفاده می کنند. همچنین هر کدام از این لوله ها اتصالات گاز مخصوص به خود را دارد که برای اتصال لوله ها  استفاده می شود. معمولا برای تولید لوله و اتصالات گاز از ورق های فولادی گالوانیزه استفاده می کنند و به دلیل استفاده از این لوله و اتصالات گاز برای انتقال گاز، به نام لوله های گازی فولادی آن را می شناسند. برای اینکه مقاومت این لوله ها در برابر رطوبت و خوردگی افزایش یابد از ورق های گالوانیزه درتولید لوله های گاز استفاده می گردد.

 

لوله و اتصالات گاز، یکی از اصلی‌ترین اجزای سیستم توزیع گاز است که برای انتقال ایمن و کارآمد گاز به مصارف مختلف از جمله خانه‌ها، صنایع و محل‌های تجاری استفاده می‌شود. این لوله‌ها و اتصالات معمولاً از جنس فولاد، پلاستیک و یا مس ساخته می‌شوند و متناسب با نوع و مقدار گاز، فشار و محیط‌های مختلف، طراحی و انتخاب می‌شوند.

لوله‌های گاز به صورت شبکه‌ای از خطوط توزیع شده‌اند که به یکدیگر وصل می‌شوند و اتصالات گاز برای اتصال این لوله‌ها به یکدیگر و همچنین به تجهیزات و سیستم‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعضی از اتصالات گاز عبارتند از:

  1. اتصالات لوله‌به-لوله (Pipe-to-Pipe): از جمله اتصالات پیچ و مهره (NPT) و اتصالات جوشی (بوت‌وِلد) که برای اتصال دو تکه لوله به یکدیگر استفاده می‌شوند.

  2. اتصالات لوله‌به-تجهیزات (Pipe-to-Equipment): از جمله اتصالات شیر، کوپلینگ و ولو (Valve) که برای اتصال لوله‌ها به تجهیزات گازی مانند شیرها، مترها و فیلترها استفاده می‌شوند.

  3. اتصالات لوله‌به-فلنج (Pipe-to-Flange): از جمله اتصالات فلنج که برای اتصال لوله‌ها به فلنج‌ها (Flange) و ایجاد ارتباط میان لوله‌ها و تجهیزات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوله یک قطعه استوانه‌ ای شکل تو خالی می باشد که برای انتقال جریان سیالاتی مانند آب و گاز که در تأسیسات ساختمان‌ های مسکونی، خانه هوشمند و محیط‌ های بزرگ صنعتی نصب می‌ گردد. کارخانجات تولید لوله و اتصالات،  در مراحل تولید  از موادی مانند آهن، پلاستیک،  فولاد و مواد پلیمری استفاده می‌ برند. هر کدام از لوله‌ ها با توجه به جنس و مواد اولیه، کاربرد مخصوص به خود را داراست.

قیمت اتصالات پلی اتیلن گاز

عوامل زیادی در تعیین قیمت اتصالات پلی اتیلن موثر است که از این میان میتوان به برند و کیفیت، کشور سازنده، نوع اتصال، روش نصب، درجه استاندارد، کیفیت متریال به کار رفته، سایز، کلاس و فشار قابل تحمل،  مقاومت مکانیکی، مقاومت شیمیایی  و ضخامت اشاره نمود. اتصالاتی که دارای برندهای معتبر و شناخته شده است، آزمونهای کنترل کیفیت، سنجش مقاومت، تایید فرایند و آزمونهای نوعی را گذرانده اند و درجه ی استاندارد معتبری را تحت نظر اتحادیه های اروپایی کسب  کرده اند. این اتصالات دارای کد شناسه ی معتبر می باشد و توسط  مراکز و نمایندگی های شناخته شده و معتبر قابل توزیع است.

اتصالات لوله کشی گاز

لوله های گازی از پرکاربردترین لوله های مصرفی در صنعت و ساختمان است.امروزه اهمیت  استفاده از این لوله ها بر هیچکس  پوشیده  نمی باشد. لوله گازی،  لوله های فولادی یا پلی اتیلن برای استفاده در انتقال گاز است. مصارف لوله گازی در ساختمان های مسکونی ، سوله های صنعتی ، نیروگاه ها ، پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و… می باشد. ازاین لوله ها برای لوله کشی سیستم های هوای فشرده و هیدرولیک نیز استفاده می گردد. و همچنین برای اتصال لوله های گاز نیاز به اتصالات می باشد.

قیمت لوله و اتصالات گاز

قیمت  لوله های  گاز به عوامل  زیادی بستگی دارند. مهمترین پارامتر در قیمت لوله گاز، قیمت مواد اولیه، یعنی  فولاد است . خرید و فروش  لوله گاز در سطح بالا برحسب  تن  و وزن لوله است و این قیمت ها بر اساس وزن محاسبه می شود و در فروشگاه لوله  و اتصالات به صورت شاخه ، تعیین  قیمت شده و در نهایت  به مصرف کننده داده می شود. برند لوله گاز نیز ازعوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد. و همچنین  از جمله مشخصات  فنی که تاثیر گذار می باشد  در  قیمت هر شاخه  لوله گاز، می توان به  ضخامت لوله  و سایز آن اشاره کرد. علاوه بر این موارد، نوع  لوله  درز دار و بدون درز نیز در قیمت آن تفاوت ایجاد خواهد کرد.

اتصالات لوله گاز خانگی

گاز رسانی و انتقال گاز یکی از موارد مهمی  می باشد که  در سیستم  لوله کشی ساختمان های مسکونی و اداری باید در نظر گرفته  شود. با شروع فصل سرما میزان استفاده از گاز خانگی  نیز افزایش پیدا کرده  و گاز باید با فشار بیشتری  در لوله ها جریان  داشته باشد. با توجه به اهمیت  وجود گاز در خانه برای انواع  کاربرد هایی که  دارد مثل پخت و پز،  سیستم های گرمایشی  و همچنین  خطرناک بودن نشت  گاز در فضای ساختمان، در به کار بردن  لوله گاز باید دقت بیشتری صورت گیرد. جنس  و مقاومت  لوله گازی از اهمیت  بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل  در این نوع لوله  باید مواد اولیه بسیار خوبی به کار گرفته شود.

خرید لوله و اتصالات گاز

در هنگام  خرید لوله  و اتصالات گازی، ابعاد و سایز اتصالات گاز دقیقا باید مطابق با لوله باشد تا جوشکاری درست و صحیح  انجام گیرد. کیفیت  و مواد اولیه  لوله  و اتصالات گاز باید با یکدیگر تناسب داشته  تا در زمان  جوش  با مشکل موجه نگردد. در زمان خرید به استاندارد ها باید توجه کنید و از آن جایی که انتقال  گاز از اهمیت زیادی برخوردار است باید از مرغوب ترین برند ها استفاده کنید. همچنین حجم  و ظرفیت اتصالات لوله گاز مد  نظر قرار گیرد تا دچار ترکیدگی و آسیب نشود.

نمایندگی لوله و اتصالات گاز

صادرات لوله‌ و اتصالات ساختمانی ازجمله حیاتی‌ ترین  و مهم‌ ترین بخش‌ های صنعت کشور است. لوله و اتصالات  از نظر  جنس و کاربرد، به چندین دسته تقسیم می گردند اما از همه مهم تر این می باشد که شما از چه شرکت یا برندی خرید خود را می کنید  یا از کدام نمایندگی،  لوله و اتصالات خود را تهیه می نمایید.  شما می توانید  به راحتی خرید خود را از هر جنس و برندی که مد نظرتان است  انجام دهید. اما قبل از خرید  کردن بهتر است  در مورد لوله و اتصالات گازی  اطلاعاتی نیز با خود همراه داشته باشید. 
ما در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات جامعی را  در خصوص لوله اتصالات گاز و قیمت و ویژگی های آن به شما ارائه دهیم و امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید و موثر واقع شود  و کارشناسان ما با تیم کارشناسی حرفه ای و با تجربه برای ارائه  مشاوره و عرضه بهترین  لوله  و اتصالات گاز با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در خدمت شما هستند.




DNN