بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: وبلاگ

وال هنگ ایران

 به طور کلی توالت دیواری توالت وال هنگ نیز گفته می شود و به نوعی توالت فرنگی می باشد با این تفاوت که در اندازه های کوچکتری طراحی و ساخته می‌شود و همچنین درون دیوار قابل نصب و تعبیه می باشد همچنین وال هنگ ها از کف سرویس بهداشتی مقداری فاصله دارند و به همین دلیل دارای وضعیت معلقی می باشند که این حالت باعث یک احساس مدرن و خاصی در فضای سرویس بهداشتی میشود. همچنین لازم به ذکر است که توالت فرنگی وال هنگ در بعضی از مواقع توالت فرنگی توکار نیز میگویند این توالت ها برای سرویس های بهداشتی مناسب می باشند که دارای فضای کوچکی هستند و در حال حاضر بسیاری از طراحان از این مدل از توالت ها به منظور زیبایی بیشتر و همچنین لوکس بودن استفاده می کنند زیرا تجهیزات و ادوات وال هنگ بسیار زیباتر و لوکس تر است. و همچنین در تمامی سرویس های بهداشتی قابلیت اجرا دارد و از نکات بسیار کاربردی آن این میباشد که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

وال هنگ ایرانی

لازم به ذکر است که در چندین سال گذشته توالت فرنگی دیواری وارد بازار ایران گشت سپس با ورود این توالت های فرنگی دیواری استقبال بسیار خوبی از آنها در بازار ایران شد زیرا به دلیل مزایای زیادی که این نوع کاسه وال هنگ ها دارند بسیار سریع دارای محبوبیت خوبی در بین مصرف کنندگان شد. مانی سعی داریم در این قسمت به بررسی بعضی از فرهنگ ها موجود در بازار بپردازیم و همچنین وال هنگ ایرانی که تولید کشور ایران می باشد را بررسی کنیم. وال هنگ های ایرانی مشابه وال هنگ های برند های خارجی دارای بیده یا خودشور می باشد همچنین لازم به ذکر است که وال هنگ بیده دار ایرانی در برندهای مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار یافت می شود همچنین لازم به ذکر است که بگوییم قیمت وال هنگ های بیده دار در مقایسه با مدل های بدون بیده دارای تفاوت قیمتی اندکی می باشد.

وال هنگ ایرانی مشکی

یکی از فرهنگ هایی که امروزه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است توالت فرنگی های وال هنگ مشکی می باشد که با توجه به تغییر سلیقه و همچنین طراحی های مدرن به روز گر سایز و رنگهای متفاوتی در بازار وجود دارد وال هنگ ایرانی مشکی یکی از رنگ‌های بسیار خاص این توالت فرنگی ها می باشد لذا مصرف کنندگان می توانند با انتخاب این رنگ جلوه خاصی به سرویس بهداشتی و همچنین به حمام خود بدهند همچنین می توان از توالت فرنگی های وال هنگ در فضا هایی که کوچک هستند استفاده کرد. نکته ای که باید آن را بیان کنیم این است که وال هنگ ها دقیقاً از همان تجهیزاتی استفاده می‌کنند که سرویس‌های بهداشتی معمولی نیز استفاده می کنند تنها تفاوت وال هنگ ها با سرویس‌های بهداشتی عادی نحوه نصب وال هنگ می باشد به این صورت که در سرویس های بهداشتی معمولی از پایه های جا گیر استفاده می شود ولی در وال هنگ ها با حذف پایه های جا گیر می توان فضای بیشتری را مورد استفاده قرار داد.

نمایندگی وال هنگ ایرانی

در حال حاضر به روز شدن و همچنین دکوراسیون های داخلی اکثر نماها به سوی مدرنیته شدن و همچنین ساده بودن پیش می روند لذا توالت های فرنگی وال هنگ نسل جدید و به روز توالت ها توانسته است تا با این مدرنیته شدن خود را وفق دهد به همین دلیل نیاز است تا در زمان خرید وال هنگ دقت زیادی داشته باشید همچنین لازم به ذکر است که توجه بسیاری از مصرف کنندگان به خرید وال هنگ ایرانی بسیار افزایش پیدا کرده است لذا خرید وال هنگ ایرانی را باید بسیار با دقت انجام داد و یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید انتخاب وال هنگ ایرانی می باشد که دارای نمایندگی خدمات پس از فروش است زیرا یکی از موارد بسیار مهم نمایندگی وال هنگ ایرانی می باشدهمچنین در زمان نصب نیز می توانید از این نمایندگی ها کمک بگیرید.

نصب وال هنگ ایرانی

قسمت های بالا همانطور که اشاره کردیم وال هنگ های ایرانی دارای مزیت های بسیار زیادی در مقایسه با سرویس‌های بهداشتی معمولی می باشد در حال حاضر سعی داریم به نحوه نصب وال هنگ ایرانی و نکاتی در این رابطه بپردازیم. در این قسمت لازم است و بیان کنیم که سرویس های وال هنگ ایرانی به دلیل پیچیدگی در نحوه نصب توالت فرنگی وال هنگ در مقایسه با سایر توالت ها لازم است تا از یک نصاب جهت نصب استفاده کنید. زیرا به دلیل استفاده از ادوات مختلف در این نوع از  وال هنگ های ایرانی بسیار معقولانه تر است که نصب آن را به افرادی بسپارید که دارای تجربه و مهارت کافی هستند با این کار جدا از نصب اصولی اطمینان خاطر بیشتری در زمان نصب دارید.

وال هنگ ایرانی رنگی

لازم به ذکر است که وال هنگ در معنی لغوی به معنای آویزان بودن از دیوار می باشد همچنین لغت بیشتر برای تجهیزاتی به کار می‌رود که پایه ندارند و بر روی دیوار نصب می شوند همچنین استفاده از این لغت بیشتر در مورد وسایلی مانند سرویس های بهداشتی و شیرآلات رایج است. یکی دیگر از توالت های وال هنگ ایرانی که دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل و مدرن می باشد وال هنگ ایرانی رنگی است که در رنگ ها و در سایز ها و در اندازه های مختلف و گوناگونی در بازار وجود دارد و همچنین مصرف کنندگان می توانند با انتخاب رنگ های متنوع این نوع از وال هنگ های ایرانی با توجه به سلیقه خود و همچنین طبق دکوراسیون سرویس بهداشتی اقدام به خرید بهترین رنگ این نوع از وال هنگ ها نمایند. زیرا در بعضی از مواقع پیش می آید که سرویس های بهداشتی دارای رنگ خاص و دکوری منحصر به فرد می باشد و هماهنگ شدن با این رنگ و آن طراحی نیازمند انتخاب وال هنگ ایرانی رنگی می باشد تا بتوان به سادگی و به زیبایی با طراحی داخلی هماهنگ شد لذا بسیاری از تولید کنندگان اقدام به تولید وال هنگ های ایرانی رنگی نموده اند تا با این کار بتوانند نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جلب نمایند.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله مانیسمان وشیر خودکار  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیرآلات برنجی و لوله درزدار مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با فلاش تانک توکار ایران بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازشیر فلکه پشتیبانی میکند.وال هنگ ایران و لوله پلیکا  و لوله پلی پروپیلن از دیگر محصولات ماست.

مطلب قبلی فلش تانک توکار ایران
مطلب بعدی راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی
1400 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN