بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
مدیر ارشد
/ دسته ها: وبلاگ

لوله فویل دار


لوله پلی پروپیلن فویل دار یا سه لایه، از نوع لوله سبز با لایه میانی آلومینیوم است. از ویژگی های شاخص این لایه می توان به ضریب انبساط طولی بالای آن اشاره کرد. لوله های پلیکا، پلی اتیلن، فلزی و پلی پروپیلن جز پرکاربردترین لوله ها در ساختمان سازی و صنعت به شمار می آید. اگر قصد خرید پوش فیت را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت پلی ران و نیوفلکس مطلع شوید.

 

لوله فویل دار

 

انواع لوله پلی پروپیلن سبز


لوله های پلی پروپیلن فویل دار شامل سه لایه پلی پروپیلن، آلومینیوم و پلی پروپیلن هستند. این لوله ها یک لایه داشته و به رنگ های سبز یا سفید طراحی می شوند. به همین علت لوله سبز در صنعت لوله به لوله سفید نیز شهرت پیدا کرده است. از نظر شکل و ظاهر کاملا مشابه با لوله های پلاستیکی هستند، اما از جهت کیفیت و مقاوم بودن، در بین رقبای خود یکه تازی می کند. لوله های پلی پروپیلن از جهات مختلف تفاوت های فراوانی دارد که در زیر به طور مختصر توضیح داده می شود:
•    رنگ 
•    تعدد لایه ها
•    اندازه لوله
•    عملکرد 

برای خرید تفلون مایع ، شیر خودکار یورک و شیر گازی امین می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.

موارد مورد استفاده انواع لوله پلی پروپیلن سبز 


لوله پلی پروپیلن سبز به دلیل بهره مندی از مقاومت بالا، در سیستم لوله کشی آب و فاضلاب فضاهایی مثل هتل ها، بیمارستان ها و فاضلاب های صنعتی که لوله کشی گسترده و پیچیده ای دارد مورد استفاده قرار می گیرد. محیط های اسیدی و بازی یکی دیگر از فضاهایی است که اگر لوله در آن محیط مقاومت کافی نداشته باشد دچار خوردگی و پوسیدگی می شود. این لوله به دلیل اینکه با داخل و خارج تبادل حرارتی ندارد می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در سیستم های حرارت خورشیدی باشد.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله گاز سپاهان و شیر خودکار یورک  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیر گازی و شیرآلات کسری مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با لوله و اتصالات فاضلاب بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات از شیر فلکه سیم پشتیبانی میکند.اتصال گالوانیزه مک و پلیمر یاس واتصالات برزیلی از دیگرمحصولات ماست.

مطلب قبلی انواع لوله و اتصالات فاضلاب
1457 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN