بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: وبلاگ

سیفون بلند پوش فیت پلی ران

سیفون بلند پوش فیت پلی ران از لحاظ کارایی تفاوتی با سیفون کوتاه ندارد و در واقع عملکرد و کارایی آن ها یکسان است. به همین دلیل از سیفون های بلند در بسیاری از ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می کنند. سیفون بلند پوش فیت پلی ران نسبت به گرما و آتش سوزی مقاومت بالایی دارد به همین دلیل بسیاری از افراد از آن برای ساختمان استفاده می کنند. این نوع از سیفون های بلند از پلی پروپلین ساخته شده اند و به همین در برابر آتش سوزی و گرما بسیار مقاوم هستند وحتی بدترین شرایط آب و هوایی بر روی آن تاثیرگذار نمی گذارد. سیفون بلند پوش فیت پلی ران قابلیت اتصال به تمام لوله ها را دارد. بهترین انتخاب برای ساختمان به شمار می رود. اگر قصد خرید عصایی پشت بام را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت سیفون یک تکه بلند و سه راه بازدید پوش فیت مطلع شوید.

سیفون بلند پوش فیت پلی ران

کاربرد و نصب آسان سیفون بلند پوش فیت پلی ران

سیفون بلند را مطابق با استاندارد  B1-DIN4102 می سازند. عملکرد سیفون بلند به گونه ای است که مواد شیمیایی با ترکیب های گوناگون و دوز بالا هرگز نمی توانند کارایی سیفون بدون درز بلند کم کنند. آب به راحتی می تواند در این نوع سیفون های تولید شده جریان پیدا کند و از این مناسب برای هر نوع ساختمانی است. سیفون های بلند بهترین انتخاب برای ساختمان ها جهت برطرف کردن نیازهای موجود در آن ها هستند. نصب و راه اندازی سیفون های بلند پوش فیت پلی ران بسیار راحت است و کاربر می توان بدون مشکل از آن برای اتصال به لوله در هر بخش از ساختمان  استفاده کند. برای خرید تفلون مایع ، شیر خودکار یورک و شیر گازی امین می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله مانیسمان وشیر خودکار  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیرآلات برنجی و لوله درزدار مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با فلاش تانک توکار ایران بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازشیر فلکه پشتیبانی میکند.وال هنگ ایران و لوله پلیکا  و لوله پلی پروپیلن از دیگر محصولات ماست.

 

 

مطلب قبلی اتصالات گالوانیزه برزیل (Galvanized fitting Brazil)
مطلب بعدی شیر فلکه
1352 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN