بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
مدیر ارشد
/ دسته ها: وبلاگ

سه راه بازدید


سه راه بازدید دریچه ای است که در موقع گرفتگی سیفون، لوله ها، زانویی ها و غیره برای از بین بردن گرفتگی و تمیز کردن آن ها بدون نیاز به شکافتن دیوارها و زمین در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در هر سیستم فاضلابی باید به تعداد کافی دریچه بازدید در پایین ترین نقطه هر لوله فاضلاب قائم، در سر زانو سه راهه ها موقع اتصال یک لوله فرعی به لوله اصلی دیگر، در هر تغییر مسیر و بالاخره در لوله اصلی فاضلاب ساختمان که از دیوار خارجی عبور می کند نصب کرد. اگر قصد خرید عصایی پشت بام را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت سیفون یک تکه بلند و سه راه بازدید پوش فیت مطلع شوید.

 

سه راه بازدید

 

دریچه بازدید اغلب توسط اتصالاتی به شکل سه راهه  همانند Y انگلیسی  در مسیر لوله فاضلاب نصب می شوند. برای لوله های فاضلاب تا قطر۴ اینچ، لوله منتهی به دریچه بازدید باید برابر با همان قطر لوله فاضلاب باشد. ناگفته نماند قطر لوله منتهی به دریچه بازدید باید حداقل ۴ اینچ و یا بیشتر در نظر گرفته شود. برای خرید پلی تک ، پلیکا سمنان و اتصالات گالوانیزه می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.
برای لوله های زیر زمینی با قطر بیش از ۱۰ اینچ باید یک حفره به اندازه رد شدن آدم، با زانویی ۹۰ درجه در فواصل حداکثر تا ۱۵۰ فوت نصب شود. دهانه دریچه باید حدود ۲ اینچ بالاتر از سطح کف قرار گیرد تا کار تمیز کردن لوله ها به راحتی انجام شود. برای لوله های فاضلاب افقی به قطر ۴ اینچ یا کمتر، در هر ۵۰ فوت و برای لوله های با قطر بیشتر، در هر ۱۰۰ فوت باید یک دریچه بازدید نصب شود. دهانه دریچه های بازدید توسط درپوش های متصل به خودشان بسته می شود.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله مانیسمان وشیر خودکار  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیرآلات برنجی و لوله درزدار مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با فلاش تانک توکار ایران بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازشیر فلکه پشتیبانی میکند.وال هنگ ایران و لوله پلیکا  و لوله پلی پروپیلن از دیگر محصولات ماست.

مطلب قبلی سوپر پایپ
مطلب بعدی شیر مخلوط
1911 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN