بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات

فلش تانک توکار ایران

1480 بازدید
درج شده در روز چهارشنبه, 12 مرداد,1401
0 دیدگاه کاربران
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 به طور کلی می‌توان گفت که فلش تانک جزء مهم ترین تجهیزات و همچنین ضروری ترین تجهیزات در سرویس های بهداشتی می باشد. همچنین از مشخصات یک فلش تانک خوب باید به تخلیه عالی و همچنین دوام بالا و عمر مناسب به آن اشاره نمود همچنین لازم به ذکر است که یکی از فلش تانک های توکار بسیار بادوام و با کیفیت فلش تانک ایران توکار مدل کلاسیک است. این فلش تانک جز پرفروش ترین فلش تانک های توکار در بازار به حساب می آید. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم در صورت نصب این فلش تانک توسط شرکت ده سال ضمانت و همچنین بیست و پنج سال خدمات پس از فروش از مزایای این محصول می باشد همچنین لازم است تا بگوییم پمپ این فلش تانک از نوع دوزمانه است.  همچنین میزان تخلیه آب در هر بار استفاده از فلاش تانک با استفاده از یک دکمه بزرگ در صورت استفاده از دکمه کوچک به میزان ۲ لیتر می باشد به طور جداگانه و همچنین در رنگ های مختلفی تهیه نمایید. همچنین لازم به ذکر است که فلش را توکار هم برای توالت ایرانی هم برای توالت فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های فلش تانک توکار این است که تنها چیزی که بعد از نصب مشاهده می کنید فقط یک دکمه می باشد. در زمانی که سرویس بهداشتی دارای فضای کمی و کوچک می باشد می توان از فلش تانک توکار و یا همچنین از فلش تانک روکار اسلیم استفاده نمود، زیرا این فلز آن خود دارای بدنه بسیار باریک و همچنین تخلیه بدون صدا هستند.

فلاش تانک توکار

همانگونه که در قسمت های بالا نیز به آن اشاره کردیم فلش تانک از تجهیزات بسیار ضروری و مهم در سرویس های بهداشتی منازل و همچنین در محیط های مسکونی به حساب می آیند همچنین لازم به بیان است که فلش تانک به محفظه می گویند که در آن آب نگهداری می شود و این امکان را میدهد که در زمان استفاده حجم زیادی از آب را فراهم می کند همچنین این وسیله در دو نوع فلش تانک روکار و همچنین فلش تانک توکار در بازار یافت میشود.

فلاش تانک روکار

به طور کلی می‌توان گفت که فلش تانک روکار دقیقاً مشابه مدلی است که بسیاری از ما با آن آشنایی کامل داریم به این صورت که دارای یک محفظه برای نگهداری آب است  که با کشیدن یک طناب و با استفاده از یک اهرم آب با سرعت و با شدت زیادی از آن خارج می شود همچنین لازم به ذکر است که این نوع از فلش تانک ها به دلیل اینکه فضای زیادی را در سرویس های بهداشتی اشغال می کنند گزینه مناسبی در حال حاضر نیستند لذا این فلش تانک ها اکنون جای خود را به فلش تانک های توکار داده‌اند.

فلاش تانک ایران

بعضی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمان در ایران اقدام به تولید فلش تانک ایران می کنند همچنین این شرکت ها در کنار تولید متنوع محصولات بهداشتی ساختمانی بسیاری از موارد مورد استفاده در سرویس های بهداشتی را نیز تولید می نمایند همچنین لازم به ذکر است که شرکت هدیه باران ایرانیان جز چه شرکت هایی می باشد که فلش آنکه ایران را با کیفیت بسیار بالا تولید می نماید همچنین فلش تانک ایران با تمرکز بر کیفیت تولید و همچنین ارائه خدمات بسیار مناسب پس از فروش و همچنین دارا بودن قیمت بسیار مناسب توانست به سرعت به یکی از برندهای مطرح و محبوب و همچنین خوشنام در تولید محصولات بهداشتی ساختمانی تبدیل شود.

انواع فلاش تانک توکار

به طور کلی می‌توان گفت که فلش تانک های توکار جزو مدرنترین و همچنین به روزترین فلش تانک های موجود در بازار می باشند به این صورت که این نوع از فلش تانک ها در درون دیوار نصب می شوند همچنین لازم به ذکر است که این محصولات معمولا به شکل استراکچر و همچنین به صورت وال هنگ تولید و در بازار موجود می باشند 

قیمت فلاش تانک توکار ایران

به طور کلی می‌توان گفت که قیمت فلاش تانک توکار معمولاً در بازار از قیمت فلاش تانک روکار کمی بالاتر است همچنین از مزایای فلاش تانک توکار می‌توان به اشغال کمتر محیط داخلی سرویس بهداشتی و همچنین عملکرد و کارکرد بدون صدا در برخی از مدل ها و در نتیجه افزایش بهداشتی سرویس توالت اشاره نمود لذا قیمت فلاش تانک توکار ایران بسته به نوع کارکرد و عملکرد دارای مقداری اختلاف می باشد که شما مصرف کنندگان عزیز می توانید جهت استعلام قیمت به نمایندگی ها و وب سایت های مخصوص مراجعه نمایید.

 نصب فلاش تانک توکار ایران

 برای نصب فلاش تانک توکار ایران لازم است موارد زیر را رعایت نمایید
 از یک انشعاب آب سرد برای لوله کشی استفاده نمایید
 محل استقرار مخزن آب و لوله های داخل دیوار را تنظیم کنید.
 دقت کنید مخزن آب فلش تانک را به همراه جعبه کنتور به صورت توکار تا ارتفاع ۱۸۰ سانتی متر از کف نصب کنید.
 پنل و کلید تنظیم روی جعبه کنترل فلش تانک را به درستی نصب کنید.

تعمیر فلاش تانک توکار ایران

فلاش تانک توکار ایران توسط لوله کش حرفه ای به صورت اصولی انجام می شود از مزایای فلاش تانک توکار ایران این است که مراحل عیب یابی و همچنین تعمیر آن بسیار ساده و هزینه آن بسیار پایین می باشد نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که به واسطه تکنیک عیب یابی می تواند قطعات خراب پشت کلید فلش تانک را شناسایی کنید و اقدام به تعویض و یا همچنین جرم گیری آن نمایید همچنین قطعاتی مانند فلوتر نیاز به تعویض در صورت خرابی دارند.

نمایندگی فلاش تانک توکار ایران

فلش تانک توکار ایران دارای نمایندگی های بسیار زیادی در سرتاسر کشور می باشد همچنین یکی از مزایای فلش تانک توکار ایران داشتن نمایندگی های فعال در سرتاسر کشور است لذا در صورتی که احتیاج به نصب و یا همچنین در صورتی که می خواهید استعلام قیمت در هر کدام از انواع فلش تانک های موجود بگیرید نیاز است تا به نمایندگی فلاش تانک توکار ایران مراجعه نمایید برای این کار می توانید از سایت های مربوطه و یا به صورت حضوری به نمایندگی های فلش تانک توکار ایران مراجعه کنید.

علاقه مندان جهت اطلاع از فوم الاستومری و سوپر پایپ  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره لوله سپاهان و فوم الاستومری رولی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با لوله آذین بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازلوله api پشتیبانی میکند. بست سوپرفیکس و نیوپایپ  و شیر فلکه کیز ایران از دیگر محصولات ماست.




فیلتر ها
مرتب سازی بر اساس:

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

DNN