بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: لندینگ

پوش فیت وحید

لوله کشی آب و فاضلاب یکی از بخش های بسیار مهم و پر هزینه ساختمان ها است. مهم است که لوله کشی ها طول عمر بالایی داشته باشند و بتوانند حجم آب موجود را به درستی انتقال بدهند. نشتی لوله ها، گرفتگی لوله ها، شکستگی لوله ها و مواردی از این دست از اتفاقاتی هستند که می توانند هزینه ها و آسیب های جانبی بسیاری را با خود به همراه داشته باشند. یکی دیگر از مسائلی که در امر لوله کشی اهمیت دارند، توانایی اتصال لوله ها با توجه به انشعابات لازم است. در عین اینکه بایستی تلاش کرد انشعابات لازم را برآورده ساخت مهم است که طول لوله بیش از حد، در لوله کشی به کار نبرد و تا حد امکان سری انشعابات را به حداقل رساند تا احتمال آسیب ها را کاهش داد.  پوش فیت ها یا به اصطلاح Push Fit ها از ابزار هایی هستند که به منظور بهینه سازی و ایمن سازی لوله کشی های آب و فاضلاب طراحی شده و مورد استفاده واقع می شوند. در ادامه این متن ضمن آشنایی بیشتر با این ابزار ها به شکل ویژه شما را با برند پوش فیت وحید آشنا خواهیم نمود. خرید شیر گازی امین از بازار اتصالات امکان پذیر است.

Image


پوش فیت سایلنت وحید

پوش فیت یکی از ابزار هایی است که به کمک سوکت ها به شما اجازه متصل کرد لوله ها به یکدیگر را در حد فاصل یکدیگر یا به شکل انشعابی می دهد. با توجه به نوع طراحی سوکتی و چفت شدن لوله ها درون یکدیگر، نیازه به انواع مواد های جانبی برای عایق کردن وجود نخواهد داشت. در پوش فیت وحید در قسمت های داخلی و خارجی از PVC  مرغوب استفاده شده است که مقاومت و طول عمر محصول را افزایش می دهد. پوش فیت وحید از نمونهبرند های ایرانی است که با کیفیت قابل قبول و ابعاد مختلف با توجه به نیاز شما در بازار وجود دارد. پوش فیت های سایلنت نمونه ای از پوش فیت ها هستند که از آن ها در اماکن مسکونی یا اداری استفاده می شود چرا که به واسطه نوع طراحی خود می توانند صدای عبور آب را به شکل قابل توجهی کاهش بدهند. این پوش فیت ها علاوه بر کاهش صدا طول عمر بالا تر، مقاومت حرارتی بیشتر و آب بندی دقیق تری را شامل می شوند. 
 

Image

 

کاتالوگ لوله وحید

شما می توانید از گروه تولید وحید، محصولاتی همچون پوش فیت های معمولی 2 لایه، پوش فیت سایلنت 3 لایه، لوله تک لایه سفید( سبز، پلی پروپلین) و انواع اتصالات را تهیه کنید. شما می توانید با توجه به نوع استفاده خود ضخامت لوله ها و پگش فیت ها را تعیین کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های پوش فیت ها اتصال آسان آن ها است. هر چه لوله ها و سایر اتصالات مربوط به آن ها آسان تر اجرا شوند می توان امیدوار بود که اشتباهات حین کار، هزینه های نصب، بروز مشکلات حین کار، دردسر های ناشی از قطع آب و مواردی از این دست کاهش پیدا کنند. این محصولات قابلیت های جوش کاری نیز خواهند داشت و حتی در حین حریق و آتش سوزی ها می توانند مقاومت خوبی را از خود نشان دهند. به کمک یک پوش فیت مناسب و لوله کشی های هوشمندانه می توان امیدوار بود که گرفتگی مسیر آب کمتر اتفاق بیوفتد و از سوی دیگر بر طرف کردن گرفتگی ها آسان تر انجام شود. 

لیست قیمت لوله پوش فیت وحید

قیمت مربوط به هر وسیله یا موضوعی بایستی به شکل روز به روز استعلام گرفته شود. لوله ها و پوش فیت ها نیز از این نکته جدا نخواهند بود. پیش از در نظر گرفتن نوسانات قیمت بایستی بدانید که قیمت نهایی هر محصول با توجه به نوع سفارش متفاوت خواهد بود. نوع محصول انتخابی، تعداد لایه های لوله ها، جنس، ضخامت، طول و مواردی از این دست می توانند مستقیما بر روی قیمت محصول نهایی شما تاثیر بگذارند. پیش از اینکه برای خرید اقدام کنید ابتدا تا حد امکان به شکل دقیق برآورد سازید که مصرف لوله و انشعابات شما چه مقدار است. پس از محاسبه مواد مورد نیاز نوبیت این است که مشخص کنید که از چه نوع لوله ای می خواهید استفاده کنید. برای خرید شیر خودکار یورک از بازار اتصالات کلیک کنید.
در قسمت اخر لازم است با توجه به تاریخ روز استعلام قیمت را انجام دهید. در لوله کشی ها برای کاهش هزینه در عین حفظ کیفیت ترجیح داده می شود در قسمت هایی که فشار وارده به لوله ها کمتر است و یا فشار و حجم آب در آن قسمت ها کمتر است از لوله هایی با کیفیت معمول استفاده شود و سراغ محصولات درجه یک بازار نروند. تشخیص نوع لوله ها و طول آنها کاملا با توجه به نظر مهندس ساختمان بایستی انجام شود. لوله های بی کیفیت که به درستی نصب نشده اند می توانند باعث نشست ساختمان شوند و بدین ترتیب هزینه های سنگین و حتی خطرات تخریب را برای شما به وجود بیاوند.

Image


پوش فیت وحید یکی از ابزار های لوله کشی آب و فاضلاب است که از آن به شکل ویژه در انشعابات استفاده می شود. این پوش فیت ها مدل سایلنت نیز دارند که باعث می شوند صدای انتقال آب بسیار کم تر شود. لوله ها و پوش فیت ها با توجه به نیاز افراد در ابعاد و ضخامت های متفاوتی تولید می شوند. مهم است که نوع لوله ها و شیوه اتصال آن ها با توجه به صلاحدید مهندس مربوطه مشخص شود. قیمت نهایی این محصولات با توجه به نوسانات قیمت بازار و نوع سفارش و ویژگی های آن، متغیر خواهد بود. 
 

5372 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN