بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: وبلاگ

مغزی فلزی

مغزی به عنوان یک قطعه مهم در صنایع اتصالات است که می تواند دو لوله را به طور هم زمان به هم وصل کند. مغزی دارای رزوه خارجی بوده به طوری که شیارهای موجود روی آن از سمت بیرون کاملا مشهود است و برای اتصال، حتما به لوله هایی متصل می گردد که رزوه آن ها به سمت داخل باشد. مغزی برخلاف بوشن عمل می کند زیرا در بوشن رزوه از هر دو طرف به سمت داخل است. اگر قصد خرید پوش فیت وحید را دارید ، می توانید از طریق وب سایت بازار اتصالات درخواست خود را ثبت نمایید و از قیمت پلی ران سایلنت و پلی تک مطلع شوید. برای خرید پلی تک ، پلیکا سمنان و اتصالات گالوانیزه می توانید به وب سایت بازار اتصالات مراجعه کنید.
مغزی فلزی در کارخانه ها باید از گالوانیزه ساخته شود تا در برابر شرایط محیطی مقاومت خود را از دست ندهد زیرا این قطعه به صورت مداوم در برخورد با آب و محیط های اسیدی و بازی است که برای جلوگیری از خوردگی و اکسید شدن حتما باید گالوانیزه شوند. گالوانیزه نیز خود یک لایه فلزی نازک است که روی آلیاژ فلز کشیده می شود.  

مغزی فلزی

انواع مغزی

مغزی های پرکاربرد در صنایع اتصالات که بازار موجود هستند به سه دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

مغزی ساده

مغزی ساده یک قطعه مهم جهت اتصال دو لوله هم اندازه و هم قطر است که این مغزی در واقعه واسطه ای است بین دو لوله ای که هیچ هم پوشانی با هم ندارند.

مغزی تبدیل

مغزی تبدیل جز پرکاربردترین مغزی ها در بین استفاده کنندگان است و از ویژگی های بسیار مهم این مغزی می توان به این موضوع اشاره کرد که این مغزی قابلیت اتصال دو لوله با قطرهای مختلف را به کاربر می دهد.

مغزی روپیچ توپیچ

مغزی رو پیچ توپیچ همان طور که از نام آن پیدا است از یک طرف دارای روزه به سمت داخل و از سمت دیگر رزوه آن  به سمت بیرون ساخته شده که برای اتصال لوله های مختلف از آن استفاده می شود.

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله گاز سپاهان و شیر خودکار یورک  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیر گازی و شیرآلات کسری مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با لوله و اتصالات فاضلاب بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات از شیر فلکه سیم پشتیبانی میکند.اتصال گالوانیزه مک و پلیمر یاس واتصالات برزیلی از دیگرمحصولات ماست.

مطلب قبلی پلی ران
مطلب بعدی انواع لوله مانیسمان
1705 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN