بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک B دال طبقه همکف-پلاک229
اینماد بازاراتصالات
Anonym
/ دسته ها: لندینگ

شیر فلکه سیم

شیر فلکه سیم یکی از محصولات خوب و باکیفیت شرکت سیم (CIM) ایتالیا است. این شرکت با بهترین مواد اولیه محصولات خود را تولید و عرضه می کند. سایز بندی های گوناگونی برای شیرآلات کمپانی سیم وجود دارد و این موجب کاربرد بسیار این محصولات شده است. یکی از پرفروش ترین تولیدات این شرکت شیرهای فلکه کشویی است. 
کمپانی سیم علاوه بر شیرآلات مذکور تجهیزاتی مانند: شیر مینی والو، شیر آتش نشانی، شیر شلنگی، شیر گازی، شیر ماشین لباسشویی، شیر بالانس، شیر فشار شکن و بال والو را نیز طراحی و تولید می کند. ولی ما قصد داریم در این مقاله درباره شیرهای فلکه شرکت سیم با شما صحبت کنیم. برای خرید شیر خودکار یورک از بازار اتصالات کلیک کنید.

Image

شیر فلکه سیم

شیر فلکه سیم وسیله ای کاربردی است که برای انجام باز کردن و یا بستن لوله ها استفاده می شود. کارکرد آن به گونه ای تنظیم شده است که این باز و بسته کردن را به صورت ناگهان و بدون افت فشار انجام دهد و در مواقع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات اهمیت ویژه ای دارند و در موقعیت های ناگهانی می توانند کمک کننده باشند. در واقع از دسته موارد کوچک اما کاربردی به حساب می آیند. مواد اولیه ای که از آن ساخته می شوند باید درجه یک باشد و استاندارد های لازم در تولید آن رعایت شده باشند تا محصولی باکفیت ارائه شود. معمولا این محصولات در سایز های مختلف ساخته می شوند که هریک کاربرد خاصی دارند و مانند یک اهرم در انواع سازه ها دیده می شوند. 

شیر فلکه سیم ایتالیا

شیر فلکه ها معمولا برای قطع و وصل کردن جریان سیالات مورد استفاده قرار می گیرند تا این جریان را تنظیم نمایند. این وسیله کاربرد بسیار مهمی دارد که باعث می شود در انواع صنعت های مختلف از آن استفاده کنند. یکی از عمده ترین و مهم ترین صنایعی که از آن ها استفاده می کند، تاسیسات می باشد. به طور مثال شیر فلکه های مکانیکی را در موتور خانه ساختمان ها استفاده می کنند و انواع دیگری نیز هستند که در سایز های مختلف ساخته و روانه بازار می شوند. برند ایتالیا در این بین به ساخت شیر فلکه های بسیار باکیفیتی پرداخته است که می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. مواد اولیه باکیفیت و روند ساخت استاندارد باعث شده است تا محصولات این شرکت بی نقص و کاربردی باشند و بسیار مورد استقبال نیز قرار گرفته اند. از انواع دیگر آن ها می توان به شیر فلکه فلزی، برنجی، یک طرفه، چدنی و غیره اشاره کرد. خرید شیر گازی امین از بازار اتصالات امکان پذیر است.
 
شیر فلکه سیم ایرانی و خارجی در انواع مختلفی ساخته می شوند. کاربرد آن ها در انواع صنایع می باشد که باعث قطع و وصل کردن جریات سیالات می شوند و این اجازه را به شما می دهند تا مانند اهرم از آن ها استفاده کنید. از این طریق می توانید این جریان را به طور دلخواه تنظیم نمایید. در این محصولات جریان موجود از طریق یک جسم کروی مانند که در بخش مجرایی آن نصب می شود، کنترل خواهد شد. این دوران توپی شکل به اندازه 90 درجه است و می تواند مسیر حرکت را باز کند و یا ببندد. این محصولات باید به دقت و با مواد اولیه خوب تولید شوند. برند ایتالیا از بهترین نمونه های ساخت شیر فلکه ها به حساب می آید که انواع محصولات را در سایز های مختلف تولید می کند. قیمت شیر فلکه سیم ایتالیا نیز به نسبت دیگر برند ها به صرفه است. 

شیر فلکه کشویی  

شیر فلکه کشویی به عنوان مسدود کننده سیالات در سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرد. این شیرآلات فقط جریان سیالات را باز یا بسته می کنند. فلکه های کشویی یک زبانه دارند که با حرکت بالا و پایین آن، شیرها باز و بسته می شوند. شیر فلکه سیم دارای اجزای گوناگونی هستند. این بخش ها عبارتند از:
•    دیسک یا صفحه مسدود کننده جریان سیالات یکی از اجزای فلکه های کشویی است که در دو نوع مجزا و یکپارچه ساخته می شود. 
•    میل فلکه یا Stem جزء دیگر این فلکه ها است که میله انتقال حرکت است. 
•    در دو سر شیر اتصالاتی قرار می گیرد که جهت وصل شدن به خط، کاربرد دارند. فلکه های کشویی با این اتصالات به دو نوع فلنجدار و لب جوشی تقسیم می شوند. 
•    بخش دیگر فلکه های کشویی، صفحه یا نشیمنگاه زبانه است. این نشیمنگاه در سه نوع PTFE، EPDM و فلزی، طراحی و ساخته می شود. 
در ادامه مطلب به مزیت های فلکه های کشویی اشاره می کنیم.
 

مزایای شیر فلکه کشویی سیم

چنانچه گفتیم شیرهای فلکه شرکت سیم دارای کیفیت بالایی هستند. این کیفیت بالا سبب شده است که مزایای متعددی داشته باشند. مزیت های این شیرآلات عبارتند از:
•    شیرهای فلکه کشویی سیم از استحکام بالایی برخوردار هستند.
•    طول عمر فلکه کشویی سیم زیاد است. 
•    متریال بدنه و قطعات شیرآلات سیم از آلیاژ برنج و برنز است. این متریال موجب ساختار مطلوب این تجهیزات شده است.
•    مقاومت شیرهای فلکه کشویی سیم در برابر فشار و نوسانات بالا است.  

آشنایی با شیر فلکه سوزنی سیم

شیرهای فلکه سوزنی، شیرهایی با حرکت خطی هستند. از این شیرآلات جهت باز یا بسته کردن و همچنین کنترل کردن جریان سیالات استفاده می شود. عمل باز و بسته کردن و کنترل به دو روش دستی و اتوماتیک صورت می گیرد. شیر فلکه سیم از نوع سوزنی را در سایزهای گوناگونی طراحی و تولید می کنند. شیرآلات این شرکت دارای کیفیت بالایی هستند. در بخش بعدی به مزیت های این فلکه ها می پردازیم.

Image

مزایای شیرهای فلکه سوزنی سیم کدام است؟

همانطور که گفتیم شیر فلکه سوزنی شرکت سیم کیفیت بالایی دارد و از متریال خوبی ساخته است. به همین جهت در مقابل فلکه های سوزنی شرکت های دیگر از مزایای مختلفی برخوردارند. این مزایا عبارتند از:
•    فلکه های سوزنی سیم دارای عمر بالایی هستند. 
•    به موجب کیفیت بالایی که مواد اولیه تجهیزات مذکور دارند، مقاومت آنها در برابر فشار و نوسانات بالا است. 
•    جنس بدنه شیرآلات کمپانی سیم از برنز است. 
در بخش بعدی به کاربرد شیرهای فلکه شرکت سیم اشاره می کنیم. 
 

کاربرد شیر فلکه سیم

تا اینجای مقاله درباره ویژگی ها و خصوصیات فلکه های کمپانی سیم و مزایای آنها صحبت کردیم. در این بخش به کاربردهای این شیرآلات می پردازیم.
•    از فلکه های سیم ایتالیا در سیستم های بهداشتی و پنوماتیک استفاده می شود.
•    تجهیزات مذکور برای انتقال بخار اشباع شده مورد استفاده قرار می گیرند.
•    در سرویس های لوله کشی خانه ها و همینطور شبکه های آبرسانی از شیر فلکه سیم استفاده می شود. 
•    از شیرهای فلکه مذکور در سیستم های گرمایشی می توان استفاده کرد.
•    شبکه های توزیع بنزین، گازوئیل و سایر هیدروکربن ها جزو سیستم هایی هستند که از فلکه های شرکت CIM استفاده می کنند. 

 

نمایندگی محصولات سیم ایتالیا  

کمپانی سیم ایتالیا یکی از شرکت های خوب و معروف جهان در زمینه تولید شیرآلات سیستم های مختلف لوله کشی است. این شرکت با تولیدات متنوع و باکیفیت خود طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. نمایندگی های سیم در کشورهای گوناگون در زمینه عرضه محصولات این شرکت فعالیت می کنند. کسانی که در زمینه ساختمان سازی و تأسیسات ساختمان ها فعالیت دارند، می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها محصولات مورد نیاز را خریداری کنند. 

Image

لیست قیمت شیر فلکه سیم

کمپانی CIM در زمینه طراحی و تولید شیرآلات، فعالیت های خوبی انجام داده اند به طوری که تنوع محصولات آنها زیاد است. به دلیل تنوع تجهیزات و کاربرد آنها، قیمت شیرهای فلکه این شرکت نیز متغیر است. شما باید برای مشاهده لیست قیمت این شیرها به سایت های معتبر محصولات سیم مراجعه کنید. این شیرآلات به صورت عمده و تکی به فروش می رسند و شما با توجه به نیاز خود می توانید از فلکه های باکیفیت سیم خریداری کنید. 

یکی از شیرآلات باکیفیت موجود در بازار کشور، شیرآلات کمپانی سیم است. شیر فلکه سیم با متریال مرغوب و مناسبی ساخته می شود. شیر فلکه سوزنی و شیر فلکه کشویی دو نوع از شیرآلات کمپانی CIM است که تنوع و کیفیت مناسبی دارند. برخی از مزایای این فلکه ها نسبت به محصولات شرکت های دیگر عمر طولانی، استحکام و دوام بالا، مقاومت بالا در مقابل نوسانات و فشار زیاد است. 

علاقه مندان جهت اطلاع از لوله مانیسمان وشیر خودکار  به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید وکسانی که نیاز دارند درباره شیرآلات برنجی و لوله درزدار مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت مراجعه کنند برای اشنایی با فلاش تانک توکار ایران بر روی لینک کلیک کنید. بازار اتصالات ازشیر فلکه پشتیبانی میکند.وال هنگ ایران و لوله پلیکا  و لوله پلی پروپیلن از دیگر محصولات ماست.

5075 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
DNN