فیلتر ها
مرتب سازی بر اساس:

بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

لوله پنج لایه - قیمت و خرید انواع لوله و اتصالات 5 لایه - بازار اتصالات

به طور کلی لوله و اتصالات یکی از محصولات حائز اهمیت در صنعت لوله کشی هستند که استفاده از آنها بسیار مرسوم می باشد لوله های پنج لایه نسل جدید و به روز ترین از  لوله های ترکیبی به حساب می آید همچنین می‌توان گفت این لوله ها از ترکیب پنج لایه فلز و پلیمر تولید می شوند. لازم به ذکر است که لایه های بیرونی و درونی لوله های پنج لایه از جنس پلی اتیلن میباشند و همچنین لایه میانی آنها از جنس فلز آلومینیوم تشکیل شده است همچنین بین لایه بیرونی و لایه میانی در این لوله ها لایه جنس  چسب وجود دارد که این امر باعث شده تا کیفیت نهایی این محصول به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

لوله پنج لایه چیست؟

در فرایند ساختاری این لوله ها لایه های آلومینیومی استفاده شده است که از آن در جهت استفاده در لوله های انتقال آب آشامیدنی و همچنین سیستم های گرمایشی و سیستم های انتقال مایعات مورد بحث قرار می گیرد. با ترکیب آلومینیوم با پلیمری از جنس پلی اتیلن موجب تشکیل ۵ لایه در این لوله ها میشود که باعث افزایش عمر لوله و همچنین جلوگیری از ورود اکسیژن خواهد شد.

 انواع لوله پنج لایه

لوله های پنج لایه در کل به سه قسمت دسته بندی می شوند:
 لوله پنج لایه  پکس که یک نوع پلیمر از پلی اتیلن سنگین است که در پلیمر های گرما سخت یا همان ترموستات طبقه‌بندی می‌شود و همچنین در اثر حرارت شکل پذیر نیست لازم به ذکر است که بدانید این دوره ها ساختاری مشبک دارند.
 لوله پنج لایه pert al pert  در حقیقت یک کویلیمر  اتیلن اکتن  با ساختار مولکولی بسیار ویژه‌ای است.
 لوله پنج لایه pe al pe این لوله ها بیشتر برای انتقال آب شرب با فشار ۲۰ اتمسفر استفاده می شوند و تنها تفاوت این لوله ها با سایر لوله های پنج لایه دیگر در کلاس آنها می باشد.

قیمت لوله پنج لایه 

به طور کلی می‌توان گفت که لوله های پنج لایه به دلیل طول عمر زیادی که دارند و همچنین مقرون به صرفه بودن آن ها و کاهش هزینه ها با توجه و به لطف تکنولوژی و فناوری های پیشرفته که در ساخت این لوله ها مورد استفاده قرار گرفته است این لوله های پنج لایه از محبوبیت بسیار بالایی از دید مصرف کنندگان و کاربران  برخوردار است. ساختار لوله های پنج لایه به این صورت است که لایه های تشکیل دهنده این لوله ها پلیمر بر پایه پلی اتیلن فلز و دو لایه چسب می باشد 

کاربرد لوله پنج لایه

لوله های آب سرد و آب گرم ساختمان ها: به عنوان لوله فاضلاب پنج لایه می توان گفت که این لوله ها بهترین عملکرد و بالاترین کاربرد را در این زمینه دارند لذا اگر می خواهید لوله هایی که استفاده می کنید کمتر دچار رسوب و همچنین دچار گرفتگی شوند پیشنهاد میکنیم از لوله های پنج لایه استفاده نمایید .
 لوله کشی شوفاژ و رادیاتور: برای لوله های شوفاژ و رادیاتور لازم است از لوله های استفاده کنید که در برابر دمای  آب دارای مقاومت بسیار خوبی باشد لذا از آنجا که تحمل لوله های پنج لایه در برابر دمای آب بسیار بالا می باشد این مدل از لوله ها گزینه های بسیار مناسبی جهت استفاده در شوفاژ و یا همچنین در جهت استفاده در رادیاتور ها می باشند.
 سیستم های گرمایشی از کف: در این مدل از سیستم های گرمایشی به دلیل اینکه دما و فشار آب بسیار بالا می باشد استفاده از لوله های پنج لایه بسیار مهم و حائز اهمیت به حساب می آید.

لوله آب پنج لایه

به طور کلی در سیستم های آبرسانی استفاده از لوله های مختلفی مانند لوله های پلیمری و فلزی بسیار مرسوم است است لذا هرچه از خاصیت لوله های پنج لایه آیه و تنوع آن ها در لوله کشی آب ساختمان اشاره کنیم کم است همچنین میتوان از مزایای این لوله ها این موضوع اشاره کرد به دلیل کم بودن میزان پرتی لوله ها و همچنین نصب آسان ترین لوله ها هزینه‌های تمام شده بسیار پایین تر خواهد بود. همچنین آسان بودن در حمل و نقل و  نگهداری و نصب راحت این لوله ها از دیگر مزایای خوب در لوله های پنج لایه به شمار می آید.

لوله پنج لایه نیوپایپ

به طور کلی می‌توان گفت لوله نیوپایپ از انواع لوله های پنج لایه می باشد که برای انتقال آب سرد و گرم در منازل و یا همچنین در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد لذا به لوله های نیوپایپ و یا لوله های پنج لایه نیوپایپ در حقیقت به لوله هایی گفته می شوند که دارای چند لایه آلومینیوم و پلی اتیلن هستند که این امر باعث استحکام و مقاومت بالای این لوله ها در برابر گرما و سرمای آب داخل لوله ها شده است.

لوله پنج لایه سوپرپایپ 

لازم به ذکر است لوله های سوپرپایپ تلفیقی از پلیمر و فلز می باشند که با وجود ساختار پنج لایه و همچنین با به کارگیری تکنولوژی بالا  معایب لوله های قدیمی و لوله های فلزی را برطرف میکند و با دوام و با کیفیت بالایی که دارند مانع از رسوب پذیری خواهند شد و جایگزین بسیار خوبی برای لوله های قدیمی می باشند همچنین دارای سطح صاف و صیقلی در داخل و خارج میباشند تاخوردگی و فرسودگی و همچنین طول عمر بالاتری در مقایسه با لوله های فلزی داشته باشند.

سایز لوله پنج لایه

به طور کلی لوله پنج لایه از سایز ۱۶ میلیمتر تا سایز ۶۳ میلیمتر تولید و روانه بازار می شوند لازم به ذکر است که بدانید که از سایز ۱۶ تا ۴۰ میلیمتر به شکل کلافی و سایز ۵۰ تا ۶۳ میلیمتر به شکل شاخه ای در بازار یافت می شود لذا لازم است تا اطلاعات دقیقی از سایز لوله های پنج لایه در اختیار داشته باشید و بدانید سایز های مختلف و متفاوت درچه چه جهت هایی مورد استفاده قرار می گیرند در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید و خرید مطمئن و راحت را داشته باشید.

قیمت لوله آب پنج لایه

همانطور که در قسمت های بالا نیز ذکر و به آن اشاره شد قیمت لوله آب پنج لایه به موارد متعدد و مختلفی بستگی دارد و همچنین کاربر باید بداند جهت استفاده از لوله های پنج لایه درچه مسیری می باشد سپس با توجه به نیاز و متناسب با نوع کاربری اقدام به تهیه و خرید لوله های پنج لایه نماید ولی به طور کلی قیمت لوله آب پنج لایه بسته به سایز و نوع عملکرد آن متنوع می باشد که مصرف کننده پس از بررسی میزان مورد نیاز سایز و همچنین نوع کاربری می تواند تصمیم به خرید بگیرد .

خرید لوله پنج لایه

همیشه قبل از خرید برخی از مشخصات و ویژگی لوله های پنج لایه دقت نمایید
لازم است تا لوله های پنج لایه را به نسبت کاربرد شان انتخاب کنید
بسیار مهم و ضروری است در هنگام خرید لوله های پنج لایه به نحوه اتصال و کیفیت آنها دقت نمایید
جهت خرید مطمئن تر و امن تر از فروشگاه های معتبر و همچنین نمایندگی های مجاز اقدام به خرید نمایید.




DNN